Jasså, ja....

H i l l a

Forumet er livet
Vi er i det hårsåre hjørnet? Sårry mækk, jeg pakker ikke inn ordene i tyll for å behage andre. Og når folk mener jeg reimer(som om det skulle være psykisk avdeling på 70tallet) fast ungen min i senga, da blir jeg sint. Jeg har rett til å si i fra og forsvare meg på lik linje med dere andre. Så får dere bare oppfatte meg som krass, jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre.... At jeg påstår at bare min mening er rett, DEN var drøy!

Jepp, mange hårsåre! Vil si at du er blant dem også, for reime fast er ikke nødvendigvis et negativt lada ord!

hehe...[;)]
ORIGINAL: *Jordbæra*

Jepp, mange hårsåre! Vil si at du er blant dem også, for reime fast er ikke nødvendigvis et negativt lada ord!

Hvis det er mitt innlegg du referer til så gikk du inn for å misforstå nå... Sa ikke engang at det var slik, bare at det lett kan oppfattes slik sånn at man kan forstå hvorfor folk fyrer seg opp. Har aldri sagt man ikke har rett til å forsvare seg og bli sur, men man kan tenke litt over hvordan man selv ordlegger seg.  Jeg ordla meg nok feil jeg og, men jeg prøvde å få fram at det bare kunne oppfattes sånn - faktisk. 

ORIGINAL: Persillen

Hvis det er mitt innlegg du referer til så gikk du inn for å misforstå nå... Sa ikke engang at det var slik, bare at det lett kan oppfattes slik sånn at man kan forstå hvorfor folk fyrer seg opp. Har aldri sagt man ikke har rett til å forsvare seg og bli sur, men man kan tenke litt over hvordan man selv ordlegger seg. [8|] Jeg ordla meg nok feil jeg og, men jeg prøvde å få fram at det bare kunne oppfattes sånn - faktisk. 

Signerer denne jeg[;)]

i fare for å bli angrepet av sinte jenter nå så mener eg at av og til så hisser folk seg opp litt for fort her inne. nesten som at de er ute etter å lage diskusjon.

når det er sagt.....

så kan man snart ikke lenger skylde på hormoner heller....hmmm...hva skal man skylde på da??!![8D]

synes i allefall dere er en kjempegjeng alle sammen og synes det er synd at så mange slettet seg pga en diskusjon. dette er jo et diskusjonsforum og da er det ikke så veldig uvanlig at det blir litt knuffing mellom jentene....;-)

eg synes i allefall dere er en kjempegjeng....

ORIGINAL: mammakim

ORIGINAL: *Jordbæra*

Kan ikke annet enn å si meg en smule enig... Også lister jeg meg ut igjen...

nei, for all del....

Ja de der baby-safene vil alltid være et hett diskusjonstema, hvor enkelte synes dette er "barnemishandling". Dem om det, og jeg om noe heeeeelt annet. Har brukt safe på begge mine gutter, og har virkelig sett den store forskjellen til det positive med tanke på en bedre nattesøvn, så om dette er mishandling, så var det kanskje ikke så ille likevel[;)] I butikken forøvring, som jeg kjøpte min, så sa hun faktisk at dette produktet var det mest solgte produktet år etter år, så da vil det kanskje si at det er en del mishandling ute å går i Norges land[;)]

Back
Topp