jas Forumet er livet 3 Jul 2006 #2 hihi...[:D][:D][:D] Elsker å ha bursdag jeg altså..-er så utrolig barnslig [:D] Tusen takk for gratulasjonen, det var koselig [:D]
hihi...[:D][:D][:D] Elsker å ha bursdag jeg altså..-er så utrolig barnslig [:D] Tusen takk for gratulasjonen, det var koselig [:D]
schnuppa Forumet er livet 3 Jul 2006 #4 Grattis så mye med dagen vennen.. Joho.. Hurra for deg... [;)][;)] Kleeeem
L Love4two Forumet er livet 3 Jul 2006 #5 Så ikke at LilleJenta hadde laget egen trå til deg jeg [8D] Gratulerte deg i skravletråden. Håper du får i deg masse kake i dag (ville jeg hatt i allefall [8D]) KAKEEEEE!!!!! Gratulerer igjen Jas. Kose deg
Så ikke at LilleJenta hadde laget egen trå til deg jeg [8D] Gratulerte deg i skravletråden. Håper du får i deg masse kake i dag (ville jeg hatt i allefall [8D]) KAKEEEEE!!!!! Gratulerer igjen Jas. Kose deg
jas Forumet er livet 3 Jul 2006 #7 Tusen, tusen takk jenter [:D] så søte dere er, jeg blir helt rørt jeg [:D]
FjerneErna Forumet er livet 5 Jul 2006 #9 Gratulerer så mye med vel overstått bursdag,vennen! [:D] Håper du hadde en strålende dag!! Stor klem fra meg og Erik [:)]
Gratulerer så mye med vel overstått bursdag,vennen! [:D] Håper du hadde en strålende dag!! Stor klem fra meg og Erik [:)]