Jardar 1år

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
I dag skulle den lille gutten vår vært 1 år alt[8|].  Vi skal markere med grilling og kake. [:D] Det er tennt lys på grava hans og kosebamser er også der.  Flagget et reist. Denne gutten skal ikke glemmes bare fordi han ikke er her.[:D][:D] 

Jeg tror også at om man er litt mer åpen og markere dagene til de som er gått bort så vil det ikke bli så tabu, for det er faktisk et tabu tema at barn dør. [8|]

ORIGINAL: Tanine

Synes det er flott at dere markerer! [:D]
Og med det vise at dere ikke glemmer han også! [:)] Kos dere

Signerer

ORIGINAL: Lille Bea

Gratulerer så mye med dagen til englegutten deres. Høres ut som om dere skal ha en fin feiring[:)] Stor klem til deg og dine-kan ikke forestille meg hvor spesiell denne dagen er for dere.

Gratulerer med dagen Jardar

ORIGINAL: Godhjerta

Tenner et lys for Jardar.

Jeg må si livet virker urettferdig iblandt.
Jeg er så lei meg for at han ikke fikk oppleve sin bursdag.

ORIGINAL: bambimamma

gratulerer med 1 års dagen engle gutten ,
føler med dere på denne dag , ta vare på de gode minnene. Dere er flinke.

Kjempe fint med markering syns jeg!

GRATULERER MED DAGEN, Lille engel!!

Syns du er utrolig tøff, og jeg beundrer deg masse Andrea! [:D]

ORIGINAL: MinaMor

Kjempe fint med markering syns jeg!

GRATULERER MED DAGEN, Lille engel!!

Syns du er utrolig tøff, og jeg beundrer deg masse Andrea! [:D]

får tårer i øynene jeg... er så sant, en skal ikke glemme, eller la små engler forbli tabu... [:)]

Det er så fint å se at det faktisk er flere som markerer bursdagen te barnet som ikke er der...

det er vikrig å vise at vi ikke har glemt dem.

Kos dere masse denne dagen, å jeg håper Kamilla er invitert til ditt engle selskap i himmelen Jardar :) 

Gratulerer så mye med dagen til englegutten deres. Høres ut som om dere skal ha en fin feiring[:)] Stor klem til deg og dine-kan ikke forestille meg hvor spesiell denne dagen er for dere.

Signerer[:)]

Gratulerer med dagen din, Jardar!

Gratulerer til deres lille engel[:)]

signerer denne! [:)]

Gratulerer med dagen til Jardar! Syns det er kjempefint og tøft av dere å markere det på denne måten [:)]

Sender dere mange varme tanker på denne spesielle dagen, og gratulerer med dagen lille englebarn

å så fort som tiden går...
bra dere gjør sånne ting som å feire, da blir det nok lettere for andre å prate med dere og ellers andre som har opplevd det samme.

noen bekjente mista lillejenta si på 5 år i bilulykke(hun ble påkjørt)
å de "feirer" bursdagen hennes, prater om henne som om hun er her enda osv.

Gratulerer så mye med dagen til englegutten deres!Så flott at dere velger å markere denne dagen på en slik måte,at dere ikke velger å "glemme".Håper dere får en virkelig flott dag idag!!!Stor klem til deg og dine-kan ikke forestille meg hvor spesiell denne dagen er for dere.

Gratulerer med dagen Jardar!!

Back
Topp