japp da va man her da..

_pia_

Andre møte med forumet
er ei pia på 22 år som har forvilla mæ inn her å d ser ut som man endelig finn andre å prate om saker å ting med....[:D] har da termin 2 juni å gleder meg som en litn onge. vet d blir tongt men dettan ska man klare.(blir alenemamma, å har vell egentli vært d heile svangerskapet. han har vært der men han har ikke virka så vældi ivrig..... blir bare sint av å ha han i nærheta nu... men men....)

Uff da - trist å være alene, men ikke la noe eller noen få lov å ta fra deg den gleden du har i vente... Håper likevel du har familie og venner rundt deg som støtter og bidrar. Veldig fint å ha noen å dele opplevelsen med. Ellers så har du jo alltids oss her inne på forumet [:)] 

Velkommen hit  på Juni sidene! Ja det er tøft å være alenemamma, men du er ikke alene. Synd at han ikke stiller opp så mye da. Har du lyst til å prate, så kom hit da vel. enten du er glad eller trist, kanskje sinna... [;)]

Her er det rom for å dele alle følelser, og det er mange flotte mennesker som kan være en god støtte!
Ønsker deg velkommen og lykke til med den lille i magen.

Velkommen hit til oss.......her kan du ta opp alt du har på hjertet, her hjelper vi hverandre så godt vi kan.[:D]

velkommen skal du være!!!! [:D]

Velkommen hit!! [:D]

Velkommen velkommen! "tøm" gjerne dine tanker og følelser til oss!

ORIGINAL: frk.ronja

er ei pia på 22 år som har forvilla mæ inn her å d ser ut som man endelig finn andre å prate om saker å ting med....[:D] har da termin 2 juni å gleder meg som en litn onge. vet d blir tongt men dettan ska man klare.(blir alenemamma, å har vell egentli vært d heile svangerskapet. han har vært der men han har ikke virka så vældi ivrig..... blir bare sint av å ha han i nærheta nu... men men....)
velkommen skal du være[;)]

Velkommen hit ja[;)]Her er det rom for både pos og neg tanker[;)]

blir helt rørt av tilbakemeldingan æ..[:)] så koselig å høre. ja man får ganske mange neg å pos tanka nu på sluttn, å ikke alle tankan føles helt bra. men man klare sæj væll. har familien min rundt mæ å dem hjelper vist/når  æ treng d. [:D] 

Hvor er du i fra da Fr.Ronja?
Er dette ditt første barn....ser du har termin dagen etter bursdagen min[;)]

er fra alta. det er mitt 1 barn så det er spennende og skummelt, men gleder meg forde.[:)]

da er vi to. Spennende og skummelt samtidig...men jeg gleder meg utrolig mye til å få lillegutt i armene.
Vet du hva det blir?

velkommen hit.her er du ikke alene![:)]

Heisann Ronja[;)]

Så gøy å se deg her da! Velkommen!
Har ikke vært her så lenge æ heller!

Back
Topp