"Japansk kommode"

Lillegumpen

Betatt av forumet
Stadig nye prosjekter ferdig:) Innmari fornøyd med høyglansmalingen!

Før:

Etter:

Knallstilig

ORIGINAL: 3barn

Knallstilig

Kjempefint

WOW! Den ble kjempefin![:)][:D]

Utrolig fin!
Er det vanskelig å få det fint med høyglansmalingen? Ikke striper og få det jevnt?
Har hvit høyglans (blankeste av blank, til metall da), som jeg har brukt til paneltaket på badet. Vært gøy å fått brukt opp restene til noe.

Er det en kommode du hadde fra før eller fant på feks loppemarked? Hva med håndtakene, kjøpt dem henne?

oisann...[:)] litt mange spm, men vanvittig fin den ble!!

å så stilig det ble,et helt nytt møbel[:)][:)]

ORIGINAL: bergliotte

Utrolig fin!
Er det vanskelig å få det fint med høyglansmalingen? Ikke striper og få det jevnt?
Har hvit høyglans (blankeste av blank, til metall da), som jeg har brukt til paneltaket på badet. Vært gøy å fått brukt opp restene til noe.

Er det en kommode du hadde fra før eller fant på feks loppemarked? Hva med håndtakene, kjøpt dem henne?

oisann...[:)] litt mange spm, men vanvittig fin den ble!!

Brukte høyglans blank så mye en kan få:) Ikke vanskelig å legge i det hele tatt, syns den la seg mye jevnere enn "vanlig" maling. Brukte en sånn møbelrulle, og lang sypertynn utjevnerkost  som jeg glattet med rett etter at jeg hadde rullet. Kan bruke den malingen på alt tror jeg:)

Kommoden kjøpte jeg sammen med et speil på finn.no og fikk mannen til å kjøre det hjem og bære inn[:D][:D][:D] Var fornøyd da ja! Heltre eik, tilogmed skinnene til kommoden er i heltre. Ganske luksusfølelse:)

Håndtakene er antikke, kjøpt på e-bay. ekte messing[:D] 

Så koselig at dere likte den, ble så stolt av meg selv, gjort noe selv!!

Lampeskjermen er laget av washipapir, byttet helt selv[8D]

ORIGINAL: Bamboo

WOW! Den ble kjempefin![:)][:D]

Takk for svar!
Du har god grunn til å være stolt!
Kjempegøy når man har fått til noe med bra resultat og man blir fornøyd!!

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

wow! så tøfft!!!

ORIGINAL: Rakel

ORIGINAL: 3barn

Knallstilig

ORIGINAL: Apple

Så fint det ble!!

[:D]Ble kjempebra

Så flink du er[:)][:)]

Den bei kjæmpestilig!

Back
Topp