Japan Photo SUGER!!

MammaTilMilla

Elsker forumet
1.
Jeg bestilte bilder/forstørrelser via nettsiden dems for ca 2 uker siden.
Etter en uke får jeg mail: bilder dine ligger klare i DRAMMEN!! [>:][:@]
Vel , jeg skrev PORSGRUNN da jeg bestilte dem.

2.
Så sa de at de skulle sende dem med intern-bil kl 12 samme dag.
Vel , hørte ikke et kvekk fra de, ringte de, fikk nytt svar, bildene kommer om noen dager![:@]

3.
Ringte de igjen i går og sender mail, samlet opp alle mailer og skrev ned tlf.samtaler jeg hadde hatt med de. Ringte Porsgrunn-butikken, nei de hadde ikke fått noen bilder !!![>:][:@][:@] Men skulle sende en mail til Drammen-butikken og sjekke........

4.
I dag ringte de meg, og to av ordrene mine var kommet! [:@] Mangler da en........
Grrrr jeg var noe hissig da jeg henta bildene.. gikk nok LITT utover jenta i kassa....[:-] Fikk 15% avslag... (skulle hatt 50% etter min mening!!)

I tillegg......... klarer de og ta 49,- PR ORDRE!! som alle skal til samme sted, og jeg bestilte alt samtidig!

ALDRI MER JAPAN PHOTO!!!!!!![:@]

Jupp. de er kjente for alt rotet sitt. Bilder som blir borte osv. du er ikke den eneste jeg har hørt om for å si det sånn[;)]

Jöss..Jag som alltid beställer genom dem..har aldrig haft nåt problem. Men nu blev jag rädd! Kanske man ska byta till någon annan... Något förslag??

bestiller aldri bilder på nett jeg i fare for at de blir borte, reiser heller ned en lørdags formiddag og slenger de inn og henter de igjen på mandag.. Her uten koster det akkurat det samme som å bestille på nett..

Så utrolig kjipt [&:]
Har bestilt mange ganger, og aldri hatt problemer. Synes de alltid blir billigst, så tror jeg tar sjansen videre også...

gud så irriterende! skjønner deg godt.

jeg har heller ingen god erfaring med de, men jeg fikk ALDRI tak i dem på tlf når jeg ringte! bildene jeg bestilte ble helt rare og de hadde fjerna deler av bildene!

bestilte en fotobok også, den så hjemmelaga ut!

Back
Topp