Japan foto

Tanntrollet09

Forumet er livet
Noen som har bestilt bilder der i fra? Fornøyd eller ikke? 

Jeg bruker vanligvis FotoKnudsen, men Japan Foto har super tilbud på fremkalling nå. Og jeg har 3000-4000 bilder jeg skulle fremkalt. 

vi bruker de ofte. de skal ha den beste bildekvaliteten.har bestilt bilder og fotobøker og er super fornøyd. oj har de tilbud nå?? jeg har også noen 100 bilder å fremkalle. kanskje ta det nå. også kommer de fort i posten. tror bildene blir laget i tyskland. fikk de på under en uke sist.

29 øre per bilde :D

jeg er inne der, men det står ** to stjerner bak. hva er haken? hehe

når jeg prøver å dra bildene over i feltet, kommer et bilde på 1,19 det er jo drit dyrt igjen.eller hva skjer, har huka av for 10 cm og jeg har også prøvd å gå inn på prislisten og tatt det derfra, men det kommer ikke opp 29 på bildene. blir rabatten trekt av når en er ferdig tro?

Godt spørsmål. Fikk bare mail fra de med tilbudet, men har ikke rukket å inn der å se mer. 

eg har framkalt på foto.com og va kjempe fornøyd,rask levering og goe bilder og veeeeldig billig :D billigere enn japanfoto,fotoknutsen og nfoto ;)

Foto.com så jo for godt ut til å være sant da. Og sinnsyk frakt, men den sparer man jo inn på bildeprisen da. Fant ut Japan foto for 3000 bilder ble 829 + tillegg og porto, mens foto.com ble 321 + porto og eventuelle tillegg. 

Back
Topp