japan foto *tips*

Jeg skal ikke henge meg på denna gangen for jeg var ikke overveldende fornøyd sist...

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jeg skal ikke henge meg på denna gangen for jeg var ikke overveldende fornøyd sist...

Kan jeg spørre hvorfor?

Forresten, det der er dyrt, regnet med grunnprisen så blir det 1 kr per bilde, siden du kun kan bestille 100 bilder pr ordre[&:]

jeg bestilte og sist gang det var sånnt tilbud.var heller ikke særlig fornøyd. følte bildene var litt uklare på en måte.. så tror ikke jeg bestiller derfra igjen..

jeg har alltid bestilt fra japan foto og er like fornøyd hver gang[:)]

her bestillte jeg hos elkjøp når de hadde 10øres tilbud,MYE emr fornøyd med de enn japan photo på sånne små vanlige bilder!! men forstørrelsene våre fra japan p i 30x30 er vi kanonfornøyde med!

ORIGINAL: *SEA2207*

ORIGINAL: *blomsterpia*

Kan jeg spørre hvorfor?

Forresten, det der er dyrt, regnet med grunnprisen så blir det 1 kr per bilde, siden du kun kan bestille 100 bilder pr ordre[&:]

De var liksom litt uklare, noen var rare i fargen og de hadde kuttet halvparten av bildene på en rar måte. Jeg bestilte over 200 bilder og fikk alle til 0,49.

Back
Topp