Janus ulltøy

mummy4ever

Elsker forumet
Jeg har et sett av det Janus ulltøyet som er litt romslig, det som ikke sitter sånn tett inntil kroppen. Det med sømmene i mange farger. Noen som skjønner hva jeg mener?

Det jeg lurer på er hva kler jeg på ungen under dette? Jeg kan ikke ha dette som innerste plagg, med noe over? For ulltøyet burde vel sitte stramt til kroppen og ikke romslig for at det skal hjelpe?
Ryddet nettopp i klærne til mini, og fant dette. Har hatt det 1,5 år nå, så det er kanskje på tide å bruke det før det blir for lite... Det er jo så fint [:)]

regnbueull, trenger ikke være tight. da må du i såfall ha ull under der å da om det skal hjelpe.

Det heter regnbue-ull.
mini har et par sånne bukser,og da har jeg bare en ull-stilongs under.

Men blir det ikke litt varmt å gå med to lag ull inne i barnehagen? eller skal jeg bruke dette kun når han skal ut? Altså istedenfor det strikkede ulltøyet jeg nå bruker? Ser nemlig en annen på avdelingen hans som går i sånn ulltøy inne i barnehagen, og lurer fælt på hva han har under [8D]

ORIGINAL: mummy4ever

Men blir det ikke litt varmt å gå med to lag ull inne i barnehagen? eller skal jeg bruke dette kun når han skal ut? Altså istedenfor det strikkede ulltøyet jeg nå bruker? Ser nemlig en annen på avdelingen hans som går i sånn ulltøy inne i barnehagen, og lurer fælt på hva han har under [8D]

Inne bruker jeg det som "joggedress"[:)] Uten noe under...

ORIGINAL: *Christ*

Men hva når de da skal ut i bhg? (hvis h*n går i bhg)

ORIGINAL: Auliana

Ull har den fantastiske egenskapen at den puster. Blir det varmt sier nok barnet i fra.

Hehe ja jeg trodde det jeg også, men han gjør ikke det [8D]

ORIGINAL: *Christ*

Men hva når de da skal ut i bhg? (hvis h*n går i bhg)

Går ikke i barnehagen[:)] Ute så er det fint med en strømpebukse under.. Men kommer jo ann på hva uteklærne er, om det blir for varmt med 2 lag med ull..

fra oktober til mars/april går min med ulltrøye, ullongs, ullsokker, ullfrottebukse(sånn du prater om) inne i bhg. når de skal ut tar de på ulklfrottejakke og vinterdress. aldri for varm inne eller for kald ute. dersom det er veldig kaldt ute slenger jeg på en hel ullfrottedrakt uten på det andre. alt i janus da, elsker det merke[:D]

ORIGINAL: Skravlemor

fra oktober til mars/april går min med ulltrøye, ullongs, ullsokker, ullfrottebukse(sånn du prater om) inne i bhg. når de skal ut tar de på ulklfrottejakke og vinterdress. aldri for varm inne eller for kald ute. dersom det er veldig kaldt ute slenger jeg på en hel ullfrottedrakt uten på det andre. alt i janus da, elsker det merke[:D]

Takk [:)]

Back
Topp