Janus Ridder/ prinsesse ull / leketøy ull

KneHøna

Glad i forumet
Ser det er tilbud på Obs på ull fra disse merkene.
Hvilke merker velger du, hvorfor? :)

Nevn gjerne andre gode, å hvorfor du mener di er bedre [:D]

kjøper det som er på tilbud. janus, janus blåfjell, prinesse ull, reflex, tom og trine har jeg hatt....

kjøpt ett sett janus og prinsesseull strømpebukse på obs nå, skal få prøvd det fra i fjor og kjøpe mer hvis masse er for lite.

eneste kriteriet er at det skal være 100% merinoull

jeg har bare handlet tom og trine på sparkjøp før .men kjøpte et janus sett til di nå(på tilbud på obs[:D])di ser jo litt finere ut og tykkere da.så jeg håper jeg blir fornøyd.men har vert veldig fornøyd med T og T som undetøy[:)]

Jeg kjøper Janus fordi jeg syns det er fint, og fordi rapporter fra treåringen sier at det ikke klør. [;)]
Og ja, jeg henger også på Obs! og har handla denne uka. Syns den nye Prins/Prinsesseullen er KNALLFIN![:)]

Og en selvsagt ting som jeg ikke tenkte på en gang, er at det er 100% Merino, ikke noe bomullstull inn mot kroppen. [;)]

Jeg kjøpte ultrafleece-sett, merino ull-sett og prinseull strømpebukser på obs i går [:)]
Så da er vel det i boks for i år, har nok noen strømpebukser og overdeler fra i fjord som sitter fint i år også.

I ull velger jeg gjerne Janus. Liker både det at de ikke klør, at de er fine både i farger og passform.

I år blir det mye ulltøy fra Janus.
Kjøpte det tykke settet fra Ridder slitesterk og et sett med regnbueull. Av ullundertøy har det blitt tre sett av det på tilbud, et sett prinsesseull og et sett med vanlig ull med blondekanter.
Har fra før to sett fra pierre robert og to fra helly hansen (det er mer sportsundertøy da det bare er 100% merinoull på yttersida)..

Jeg kjøper kun Joha ull og Janus merino ull fordi ungen tåler ikke noe annet. Får utslett to tha max.[X(]

ORIGINAL: Pijah

Jeg kjøper Janus fordi jeg syns det er fint, og fordi rapporter fra treåringen sier at det ikke klør. [;)]
Og ja, jeg henger også på Obs! og har handla denne uka. Syns den nye Prins/Prinsesseullen er KNALLFIN![:)]

Og en selvsagt ting som jeg ikke tenkte på en gang, er at det er 100% Merino, ikke noe bomullstull inn mot kroppen. [;)]

Hehe, godt det ikke bare er meg. Handla inn endel idag :) Pluss svigermor jobber på obs, så hun kom med en søt ull-kjole med kyllinger på [:)]

takk for svar alle :) Fikk handlet en del i dag, men ikke helt klar for vinteren enda, men tror jeg har det meste for garderoben i bhg hvertfall [:)]

kjøper janus, pga de har så mye fint. undertøy, bukser, jakker, heldresser, ja alt man trenger. er veldig fornøyd med kvaliteten, og aldri fått klager fra poden heller[:D]

ORIGINAL: KneHøna

Ser det er tilbud på Obs på ull fra disse merkene.
Hvilke merker velger du, hvorfor? :)

Nevn gjerne andre gode, å hvorfor du mener di er bedre [:D]

Er det bare noen steder i landet? Finner det ikke i reklamen deres. Hva er prisen?

kjøper stort sett janusull... har ikke hørt om leketøy før, noen som har erfaring med dette merket?

Back
Topp