~Januartråden~

Godt nyttår
 
Godt nyttår:gen014:happy093:greet025:wav
 
Januar

Og siden yngste var så trøtt i går ettermiddag at vi ikke rakk både pepperkakehuset og smoothie lovet jeg dem smoothie før frokost.

Så. Ja.

Nå?
 
Godt nyttår :)
 
Omg! Lov å si at jeg er lei av ungene nå? :arghh:

Spesielt eldste frustrerer meg veldig. Roter i ting og nekter å rydde opp! Den minen hun setter opp, tror hun merker at jeg blir frustrert og syns det er gøy :wacky:
Men så har man minsten og denne trangen til å krype på spisebordet for å få tak i ting han ikke skal. Løfte ned, han kravler opp, løfte ned, han kravler opp og slik fortsetter det... Altså, hvor kommer den staheten fra? :banghead:

Tredje dag jeg er alene med ungene, uten bil og ikke så mye å finne på. De kjeder seg nok litt, selv om de egentlig er gode til å leke sammen, liker at jeg er med og bygger togbane osv.

Samboer har jobbet dagvakter (07-19.30) disse tre dagene. Nå må han få snudd døgnrytme, for han skal jobbe natt (19-07.30) fredag, lørdag og søndag:facepalm:
 
Omg! Lov å si at jeg er lei av ungene nå? :arghh:

Spesielt eldste frustrerer meg veldig. Roter i ting og nekter å rydde opp! Den minen hun setter opp, tror hun merker at jeg blir frustrert og syns det er gøy :wacky:
Men så har man minsten og denne trangen til å krype på spisebordet for å få tak i ting han ikke skal. Løfte ned, han kravler opp, løfte ned, han kravler opp og slik fortsetter det... Altså, hvor kommer den staheten fra? :banghead:

Tredje dag jeg er alene med ungene, uten bil og ikke så mye å finne på. De kjeder seg nok litt, selv om de egentlig er gode til å leke sammen, liker at jeg er med og bygger togbane osv.

Samboer har jobbet dagvakter (07-19.30) disse tre dagene. Nå må han få snudd døgnrytme, for han skal jobbe natt (19-07.30) fredag, lørdag og søndag:facepalm:

Ja det er lov :D
Er de tilbake i barnehage i morgen? (Har minsten begynt i bhg?)
 
Planleggingsdag både torsdag og fredag her, men ungene skal til mine foreldre, jeg skal på jobb.

Kunne godt tenkt meg å ha ferie med dem mer jeg. Men mine er jo litt større da.

Jeg tenker mye på det ang yngste for tiden.

Når eldste var fire, det var når vi flyttet hit det. Han var stor han. Storebror til ei jente på 1,5. Han var i våre øyne en stor gutt.

Minstemor på fire nå. Hun er jo lita....
 
Omg! Lov å si at jeg er lei av ungene nå? :arghh:

Spesielt eldste frustrerer meg veldig. Roter i ting og nekter å rydde opp! Den minen hun setter opp, tror hun merker at jeg blir frustrert og syns det er gøy :wacky:
Men så har man minsten og denne trangen til å krype på spisebordet for å få tak i ting han ikke skal. Løfte ned, han kravler opp, løfte ned, han kravler opp og slik fortsetter det... Altså, hvor kommer den staheten fra? :banghead:

Tredje dag jeg er alene med ungene, uten bil og ikke så mye å finne på. De kjeder seg nok litt, selv om de egentlig er gode til å leke sammen, liker at jeg er med og bygger togbane osv.

Samboer har jobbet dagvakter (07-19.30) disse tre dagene. Nå må han få snudd døgnrytme, for han skal jobbe natt (19-07.30) fredag, lørdag og søndag:facepalm:
Klart er det lov :)
 
Back
Topp