Januarskravle. Godt nyttår!

Kjedelig å bli sittende å knote hele kvelden da. Men da har du i hvert fall ett ordna :) Hva skal den siste halvtimen brukes til?
Avstemming av kommunale tilskudd for en barnehage eller to...
 
:goodnight nå har vi kommet til 4 episode av kriger på NRK. Kjempe spennende. Sov godt.
 
Dager som denne skjønner jeg hvorfor noen blir uføre av migrene :(
 
På plass på venterommet igjen.
Litt over en uke fra jeg var her sist.

Unødvendig praksis synes jeg, når jeg ringer for en time om en føflekk jeg helst vil ha vekk, å først få en time hvor legen vurderer den og sier den er ufarlig men om jeg vil kan hun ta den vekk. Men da må jeg ha ny time.

To ganger til lege. To ganger fravær fra jobb og to ganger betale egenandel for legetime (og i dag sikkert for utstyr) jeg syenes de burde klart å sette opp en time til å se på og ta den bort på en gang?

Jaja. Timen er uke før 9 og jeg vsr her ti på for jeg dro rett fra levering av unger her og der, skolen. 8.27 og bhg etterpå. Så hit
 
9 o'clock rush

Jeg glemte at kl 9 er da alle "døgnovervåket blodtrykk", ting sykepleier ser til etc er bedt om å møte.
 
Fy flate, enten er jeg premenstruell så det holder, eller så er sjefen min det største kveitehølet jeg har vært borti på lenge. På andre dagen på rad irriterer han meg så grenseløst at jeg faktisk satt og dirra i sinne/frustrasjon/forbannethet. Tror jeg aldri har opplevd det i mitt liv før.

Må ta meg pauser og gå ut av kontoret for å få litt fred.
 
Back
Topp