Januarskravle. Godt nyttår!

Vi spiste borte i går.

Menyen er oksekjøtt og svinekjøtt ettersom er par av ungene ikke er så glad i biff, poteter som skal "friteres" (vi har sånn luftfrityr) og noe salat
Nice :) Vi har også fått oss luftfrityr, er såå fornøyd med den! Har du prøvd med vårruller? :D Synes det er såå godt
 
Hvilken type luftfrityr har dere, og er du fornøyd med den.
Vurderer sterkt å kjøpe meg en

En Philips airfryer som jeg synes fungerer godt (men jeg har aldri hatt frityrgryte, merker dog at det ikke er fritert engentlig) men den er litt liten for en familie på fem når ungene etterhvert trolig begynner å spise litt mer.
 
Nice :) Vi har også fått oss luftfrityr, er såå fornøyd med den! Har du prøvd med vårruller? :D Synes det er såå godt

Ikke prøvd det nei, ettersom jeg ikke spiser det
 
Jaa :) Har du fitbit? Synes 6 mill er imponerende! Jeg går de fleste av mine skritt på jobb, så at du går de i tillegg til kontorjobb er superbra, blir motivert av å høre det


Det hørtes veldig godt ut :)

Har en runde her hjemme på en 3.500 skritt jeg tar dager jeg ikke trener dersom jeg ligger dårlig an for å nå 10.000 etter ungene er i seng, og en treningsrunde er en 18-19.000 skritt.
Har Garmin Viviosmart HR

Er utrolig enkelt å lage, tiner blokker med torsk fra frysedisken, putter i en kjøkkenmaskin sammen med noen gulrøtter, litt urter, salt og pepper. Former boller på samme måte som kjøttkaker og steker
 
En Philips airfryer som jeg synes fungerer godt (men jeg har aldri hatt frityrgryte, merker dog at det ikke er fritert engentlig) men den er litt liten for en familie på fem når ungene etterhvert trolig begynner å spise litt mer.
Takk, det er egentlig den jeg har sett på, har hørt mye bra om den...
 
Hvilken type luftfrityr har dere, og er du fornøyd med den.
Vurderer sterkt å kjøpe meg en
Vi har Philips også. Er veldig fornøyd, har prøvd med godt resultat med:
Chips/pomfri, vårruller, chilli cheese sticks, mozarella sticks, løkringer.
Det blir skikkelig crispy og godt synes vi.
Er kjempefornøyd! Synes det er en glede å lage mat med, og så lettvint. Hadde glatt kjøpt den igjen
Ville passa på at den har bra med watt om du skal kjøpe, det er gjerne «forskjellen» på de billigste og de litt dyrere, tror det er denne vi har
https://www.komplett.no/product/755...VkdCyCh3wUQKlEAQYASABEgK7svD_BwE&gclsrc=aw.ds
 
Vi har Philips også. Er veldig fornøyd, har prøvd med godt resultat med:
Chips/pomfri, vårruller, chilli cheese sticks, mozarella sticks, løkringer.
Det blir skikkelig crispy og godt synes vi.
Er kjempefornøyd! Synes det er en glede å lage mat med, og så lettvint. Hadde glatt kjøpt den igjen
Ville passa på at den har bra med watt om du skal kjøpe, det er gjerne «forskjellen» på de billigste og de litt dyrere, tror det er denne vi har
https://www.komplett.no/product/755...VkdCyCh3wUQKlEAQYASABEgK7svD_BwE&gclsrc=aw.ds
Er den jeg har sett litt på selv :)
Takk for informasjonen
 
E505F8B4-7074-41B4-82DA-2D2C730B08D0.jpeg

Så deilig å ut å gå tur igjen, har sittet alt for mye stille gjennom julen. Satser på en aktiv januar :D
 
Så deilig, Romerike er iset ned :(

Åå ja det tror jeg på :(
Veldig blanda følelser til det. Vi har jo så og si aldri snø her jeg bor, bilde er tatt i nabolaget mitt, så vi er veldig nært havet. Hadde vært kjekt for ungene om vi kunne hatt litt snø på vinteren. Men vi har hytte i innlandet, der er det heldigvis mer snø :)
 
Åå ja det tror jeg på :(
Veldig blanda følelser til det. Vi har jo så og si aldri snø her jeg bor, bilde er tatt i nabolaget mitt, så vi er veldig nært havet. Hadde vært kjekt for ungene om vi kunne hatt litt snø på vinteren. Men vi har hytte i innlandet, der er det heldigvis mer snø :)
Snø har ikke vi heller, men ditt vær er nydelig. Her føles det ikke aktuelt å gå ut. Det er jo ruskevær.
 
Snø har ikke vi heller, men ditt vær er nydelig. Her føles det ikke aktuelt å gå ut. Det er jo ruskevær.

Veldig enig, det er nydelig vær! :)
 
Åå ja det tror jeg på :(
Veldig blanda følelser til det. Vi har jo så og si aldri snø her jeg bor, bilde er tatt i nabolaget mitt, så vi er veldig nært havet. Hadde vært kjekt for ungene om vi kunne hatt litt snø på vinteren. Men vi har hytte i innlandet, der er det heldigvis mer snø :)
Snø hadde vært topp, hadde enorme mengder av det på denne tiden i fjor, nå er det bare litt antydning til det og masse is
 
Snø hadde vært topp, hadde enorme mengder av det på denne tiden i fjor, nå er det bare litt antydning til det og masse is

Is er slitsomt, og unødvendig... Så det er kjipt.. Håper isen forsvinner før dere evt får snø da :p
 
Det er så kjedelig å ligge stille, vil ut på tur jeg
Altfor lett å havne på skjermen når man må ta det helt med ro også
 
Back
Topp