Januarskravle. Godt nyttår!

Godt nytt år alle sammen!

Årets første problem: I går klarte jeg å kutte meg ganske dypt i høyre pekefinger. Gøy å sitte på legevakten kl 22 på nyttårsaften lissom.. Uansett, er lappet sammen igjen, men skal jo ikke få den ene fingeren våt da. Hvordan dusje?
Har ikke plaster/kompress som tåler vann. Har ikke hvit tape så jeg kan tape på en liten plastpose. Apotek stengt i dag.. Hjernen klarer ikke komme på andre forslag. Må dusje..
Godt nytt år og god bedring!❤️

Har du ikke vanlig tape da? Tape en pose rundt fingeren? Vil tro det kan funke:)
 
Håper ikke skadene er så ille:(
Kjedelige greier altså..
Spent på hvor ille det er ja. Vi pusset jo opp dette rommet til ham for bare et par år siden
 
Godt nytt år alle sammen!

Årets første problem: I går klarte jeg å kutte meg ganske dypt i høyre pekefinger. Gøy å sitte på legevakten kl 22 på nyttårsaften lissom.. Uansett, er lappet sammen igjen, men skal jo ikke få den ene fingeren våt da. Hvordan dusje?
Har ikke plaster/kompress som tåler vann. Har ikke hvit tape så jeg kan tape på en liten plastpose. Apotek stengt i dag.. Hjernen klarer ikke komme på andre forslag. Må dusje..

Au da.

Engangshansker/gummihansker?
 
Godt nytt år alle sammen!

Årets første problem: I går klarte jeg å kutte meg ganske dypt i høyre pekefinger. Gøy å sitte på legevakten kl 22 på nyttårsaften lissom.. Uansett, er lappet sammen igjen, men skal jo ikke få den ene fingeren våt da. Hvordan dusje?
Har ikke plaster/kompress som tåler vann. Har ikke hvit tape så jeg kan tape på en liten plastpose. Apotek stengt i dag.. Hjernen klarer ikke komme på andre forslag. Må dusje..
Klippe fingeren av en oppvaskhanske og tape rundt med vanlig tape?

Masse god bedring
 
Ja det er jo typisk:p
Håper han roet seg igjen!
Han våknet og styrte fire ganger fra 2-7. Var enda verre når jeg tok han inn til meg og prøvde å få ham til å sove sammen med meg. Nå fikk jeg meg en 1timers lur mens ungene sov, og det var deilig :D
 
Hva står på menyen idag folkens?
Restemat fra i går eller noe helt annet?
 
Satse på 3.500.000 i 2019 da, det utgjør et snitt på litt over 9500 til dagen. Men da må jeg skjerpe meg på fridagene, de drar ned snittet :D :hilarious:
Det klarer du helt fint, bare å få litt mer på vanlige dager så kan du slappe litt mer av på fridager :)
Vurderer å prøve å komme over 6.000.000 siden jeg var så nære i 2018
 
Hva står på menyen idag folkens?
Restemat fra i går eller noe helt annet?
Vi spiste borte i går.

Menyen er oksekjøtt og svinekjøtt ettersom er par av ungene ikke er så glad i biff, poteter som skal "friteres" (vi har sånn luftfrityr) og noe salat
 
Vi spiste borte i går.

Menyen er oksekjøtt og svinekjøtt ettersom er par av ungene ikke er så glad i biff, poteter som skal "friteres" (vi har sånn luftfrityr) og noe salat
Hvilken type luftfrityr har dere, og er du fornøyd med den.
Vurderer sterkt å kjøpe meg en
 
Det klarer du helt fint, bare å få litt mer på vanlige dager så kan du slappe litt mer av på fridager :)
Vurderer å prøve å komme over 6.000.000 siden jeg var så nære i 2018
Jaa :) Har du fitbit? Synes 6 mill er imponerende! Jeg går de fleste av mine skritt på jobb, så at du går de i tillegg til kontorjobb er superbra, blir motivert av å høre det

Torskekaker med gulrot inni og pasta :)
Det hørtes veldig godt ut :)
 
Back
Topp