Januarskravle. Godt nyttår!

Beklager språket, men f***! Nå hørte jeg dunken med glass/metallsøppel gikk overende og diverse trillet utover asfalten. Hvorfor flyttet jeg den ikke? Nå må jeg ut og rydde :facepalm:
Hos oss var det papir dunken som hadde veltet...
 
Tok på joggeskoene litt og sjekket føreforholdene.
Ja, det er glatt ute nå, men ikke verre en at jeg kan klare en treningsrunde i kveld :)
 
Det ser ikke ut til å komme (mye) mer vann i alle fall, men det er nok noe fukt i veggen bortetter så mulig den må rives, i alle fall noe av den. Det er vått inn mot den gamle ytterveggen (rommet det er lekkasje i et jo i et påbygg og vannet kommer nok inn i overgangen mellom huset og påbygget)

Blir spennende å se, med både fuktmåling og forsikringsselskapet og hvordan vi får det fikset etterhvert.
Håper ikke skadene er så ille:(
Kjedelige greier altså..
 
Godt nytt år alle sammen!

Årets første problem: I går klarte jeg å kutte meg ganske dypt i høyre pekefinger. Gøy å sitte på legevakten kl 22 på nyttårsaften lissom.. Uansett, er lappet sammen igjen, men skal jo ikke få den ene fingeren våt da. Hvordan dusje?
Har ikke plaster/kompress som tåler vann. Har ikke hvit tape så jeg kan tape på en liten plastpose. Apotek stengt i dag.. Hjernen klarer ikke komme på andre forslag. Må dusje..
 
Back
Topp