Januarsalg

LykkeligRose

Glad i forumet
Vet at det er veeeeeeldig tidlig... Men vi vurderer å spare endel slanter på salget! Vi har jo ingenting fra før, bortsett fra noen møbler som er arvet. Flere som tenker det samme? Tenker at hvis vi får kjøpt på bra tilbud så får vi sikkert solgt det igjen uten tap, men tanker er jo at vi SKAL få barn! :)

Noen fler?

Det var jo et godt tips!:) jeg har heldigvis ei lillesøster på snart 3, så skal få spaservogn, bhg-vogn, seng, sengetøy, og noe klær:). En ide er jo å kjøpe inn hvitt eller beige bodyer eller noe :D

Vi har mye fra før. Vet ikke kjønn, så er jo egentlig der vi må handle om det blir gutt. Altså klær. Ellers har jeg en splitter ny vogn som jeg vant i topp 100 konkurransen i fjor. Vi har alt av badekar og tepper, dyner osv. Kommer ikke til å handle på salg. Skal dog se etter ny bilstol til nyfødt baby da. Syns den andre er så tung, men er ikke et must med mindre det er et skikkelig tilbud.

Av erfaring er det salg året rundt, det være januarsalg, påskesalg, vårsalg, hurra-meg-rundt-salg osv, så vi haster ikke med det. Har også mye fra før!

Back
Topp