Januarsalg

LykkeligRose

Glad i forumet
Er gravid og bare 4+2 på vei, men vi tenker å spare litt på salget! Hva bør vi kjøpe og hvor handler vi? Hvor er de beste tilbudene? :) *førstegangs*

Her jeg bor er det ikke så mange steder å shoppe, men jeg planlegger å få handlet inn litt ordentlig med ull på name it og cubus. :)

Nøstebarn pleier å ha et årlig salg på ca 10-20% eller noe rundt februar. Følg med på hjemmesiden deres. Prosentene er ikke så mange, men hvis man vil ha noe der så er det greit å begynne der.

Tiljamid har salg i butikken i Oslo nå vet jeg. De selger gode bambusklær i voksestørrelser.

Se etter vognpose, tenk på om dere vil samsove eller kjøpe seng til babyen, (i såfall må dere ha sengetøy også), se etter eventuelt babynest, kanskje brystpumpe hvis du vil amme, amme bh'er, ammeklær hvis du vil ha det, bæresjal hvis du vil bære babyen (anbefales), ammeinnlegg, gulpekluter og smekker, stellebord ooog diversediverse :p

Lurt å sette opp en liste over hva du er på utkikk etter og så lett opp produktene en etter en. :)

Bilstol,vognpose, ullklær og vogn er ting jeg kjøpte på salg :-)

Er en del salg på div nettsider nå. Ville satset på å kuppe vogn på tilbud om du vurderer å kjøpe ny vogn.

Som regel så selger dei ut 2015 modellene av vogner og bilsete i august. Det er som regel kun pga nye farger dei selges ut. Har sett flere på 50% i den tiden. Og muligens andre ting. Hadde ikkje gidda og lagra alt i huset fra eg var 4 uker på vei vis eg var deg. For da får du ett veldig langt svangerskap.. Det er som regel salg året rundt.og eg og tar med meg ting eg kommer over på salg tiligt for og spare penger. Men 8 mnd med huset fult i baby utstyr gjør at vente tiden blir enda lengre. Men du trenger ull og gode vinter klær. Det kommer jo på slag snart :)

Som regel så selger dei ut 2015 modellene av vogner og bilsete i august. Det er som regel kun pga nye farger dei selges ut. Har sett flere på 50% i den tiden. Og muligens andre ting. Hadde ikkje gidda og lagra alt i huset fra eg var 4 uker på vei vis eg var deg. For da får du ett veldig langt svangerskap.. Det er som regel salg året rundt.og eg og tar med meg ting eg kommer over på salg tiligt for og spare penger. Men 8 mnd med huset fult i baby utstyr gjør at vente tiden blir enda lengre. Men du trenger ull og gode vinter klær. Det kommer jo på slag snart :)

Takk for tipset! Da satser vi på august tenker jeg :-)

Året rundt?
Blir det ikke veldig varmt?
Skjønner at det ikke gjelder på en varm sommerdag kanskje, men du mener altså at det er bra så og si hele året?
Du får kjøpt tynne klær sommerull til babyer, den holder barnet tørt om det svetter og regulerer temperaturen mye bedre enn f.eks bomull :)

Uteull! Ulldresser. Ullsokker til utebruk. Veldig bra å kjøpe på salg :D Sengesett, dyner. Luer, votter, vognpose, bilstol.

Back
Topp