LykkeligRose
Glad i forumet
Er gravid og bare 4+2 på vei, men vi tenker å spare litt på salget! Hva bør vi kjøpe og hvor handler vi? Hvor er de beste tilbudene?
*førstegangs*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er det jeg også ville prioritert, pluss sengBilstol,vognpose, ullklær og vogn er ting jeg kjøpte på salg![]()
Hvilke nettsider?Er en del salg på div nettsider nå. Ville satset på å kuppe vogn på tilbud om du vurderer å kjøpe ny vogn.
Som regel så selger dei ut 2015 modellene av vogner og bilsete i august. Det er som regel kun pga nye farger dei selges ut. Har sett flere på 50% i den tiden. Og muligens andre ting. Hadde ikkje gidda og lagra alt i huset fra eg var 4 uker på vei vis eg var deg. For da får du ett veldig langt svangerskap.. Det er som regel salg året rundt.og eg og tar med meg ting eg kommer over på salg tiligt for og spare penger. Men 8 mnd med huset fult i baby utstyr gjør at vente tiden blir enda lengre. Men du trenger ull og gode vinter klær. Det kommer jo på slag snart![]()
Barnashus.no og babyshop.no har en del ull og kvalitetsklær på salg nåHvilke nettsider?![]()
Barnashus.no og babyshop.no har en del ull og kvalitetsklær på salg nå![]()

Så absolutt, ull kan enn bruke året rundt på små babyerTenkte jeg skulle benytte meg av det. Venter barn tidlig i mars, og jeg har hørt at det fortsatt er bra med ull da![]()
Så absolutt, ull kan enn bruke året rundt på små babyer![]()
Du får kjøpt tynne klær sommerull til babyer, den holder barnet tørt om det svetter og regulerer temperaturen mye bedre enn f.eks bomullÅret rundt?
Blir det ikke veldig varmt?
Skjønner at det ikke gjelder på en varm sommerdag kanskje, men du mener altså at det er bra så og si hele året?
Du får kjøpt tynne klær sommerull til babyer, den holder barnet tørt om det svetter og regulerer temperaturen mye bedre enn f.eks bomull![]()