• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Januarsalg

SkogHuldra

Forelsket i forumet
Ungene trenger klær! Har 2500 å bruke på klær til de nå på januar.. med termin 23.jan og 2 timer reising til byen er jeg usikker på om jeg klarer å komme meg dit. Sitter å ser på ellos sine nettsider, og de har endel fine klær ser jeg.. billig også. Det er gensere til mine 2 kommende storesøsken og strømpebukser til baby jeg trenger å handle.. hvor?! Skal man satse på netthandel, eller trompe seg til trondheim på h&m for å finne kupp? Er det lettere å finne billig på butikkene eller på nett? :-o har h&m noe kvalitet i forhold til vask?

Er så skjelden jeg handler klær.... mormora har sånn shoppedilla at det pleier å holde :-D

Last edited:
Du finner nok en del på nett! :) hm synes jeg er utrolig dårlig på og sette ned priser.

Cubus bruker og ha gode tilbud:) usikker på korleis det er på nett, men i butikk er det ofte mye klær som blir godt nedpriset!

Ungene trenger klær! Har 2500 å bruke på klær til de nå på januar.. med termin 23.jan og 2 timer reising til byen er jeg usikker på om jeg klarer å komme meg dit. Sitter å ser på ellos sine nettsider, og de har endel fine klær ser jeg.. billig også. Det er gensere til mine 2 kommende storesøsken og strømpebukser til baby jeg trenger å handle.. hvor?! Skal man satse på netthandel, eller trompe seg til trondheim på h&m for å finne kupp? Er det lettere å finne bilig på butikkene eller på nett? :-o har h&m noe kvalitet i forhold til vask?

Er så skjelden jeg handler klær.... mormora har sånn shoppedilla at det pleier å holde :-D

Har handlet mye på både laredoute og ellos :) litt treg levering men ellers gode kvalitetsklær. Har erfaring med at str er litt store men det er lett å returnere/bytte :) hadde helt klart benyttet meg av shopping på nett framfor å trave rundt på romjulsalg ;)

Spar kjøp har safa, og de strømpebuksene er kjempe gode. Hadde bestilt det derfra ihvertfall.

h&m oog cubus pleier og ha samme tilbud på nett som i butikken =) enete er portoen men den er jo ikke noe dyrere enn det koster og reise på en to timers bil eller buss tur da =P ;) tror jeg betalte rundt 79 i porto caa.. cubus har 30 % på hele nettbutikken akuratt nå ,, men kommer vell flere kupp over nyttår regner jeg med =P

Spar kjøp har safa, og de strømpebuksene er kjempe gode. Hadde bestilt det derfra ihvertfall.
Så enig!!Safa sine strømpebukser er absolutt de beste!! Og i allefall til baby! Har nesten ikke brukt andre strømpebukser til vesla og hun er snart tre!

Back
Topp