Januarsalg

Kikkitull

Flørter med forumet
Da har vi vært på salgsstarten, der det var 25% på alt av babyutstyr i dag for startdagen av salget. Så nå er både vogn og bilstol i hus! Så fornøyd! Største enkeltutgiftene nå innkjøpt for en god penge, og lite styr og mas, ute i god tid hvertfall.

Vi får min gamle lekegrind, mamma har tatt den ned fra loftet og vasket og shinet den, så det er klart, vi kan låne en sovekurv som tidlig dagsoveplass og vi kan låne vippestol og bæretøy, i tillegg til planer om å arve klær fra niesen (pluss tre plagg kjøpt på salg og det jeg strikker selv)

Begynner å finne roen, bebisen er superaktiv inne i magen, kiropraktoren virker mot bekkensmertene :)

Andre som har funnet noe kjekt på salget?

Da har vi vært på salgsstarten, der det var 25% på alt av babyutstyr i dag for startdagen av salget. Så nå er både vogn og bilstol i hus! Så fornøyd! Største enkeltutgiftene nå innkjøpt for en god penge, og lite styr og mas, ute i god tid hvertfall.

Vi får min gamle lekegrind, mamma har tatt den ned fra loftet og vasket og shinet den, så det er klart, vi kan låne en sovekurv som tidlig dagsoveplass og vi kan låne vippestol og bæretøy, i tillegg til planer om å arve klær fra niesen (pluss tre plagg kjøpt på salg og det jeg strikker selv)

Begynner å finne roen, bebisen er superaktiv inne i magen, kiropraktoren virker mot bekkensmertene :)

Å, der skulle jeg gjerne ha vært...!
Egentlig bare Stokke tripp trapp stol, med babysetet vi fikk kjøpt på salg til -30%.
Jeg har også funnet noen enkle, sengesett til vogn og sprinkelsengen til 50,- pr stk.

Vi har igjen å kjøpe bilstol, vogn og stellebord.
Resten er allerede i hus, bortsett fra pleiesaker... :p

Vi avventer shoppingen etter vår 2. OUL på tirsdag, da skal vi bestille vogn :D

Hvor var det?

Salget var på Bare Barn på Kvadrat, og noe på Barnas Hus og Babyshop på Tvedt Senteret, alt sammen på Forus. Babyshop kjører 20% på lagerførte vogner (ikke Emmaljunga) for tiden i januar tror jeg.

Kjøpte Besafe bilstol til nyfødt med matchende stelleveske hos Barnashus til 949kr og base til 20% hos babyshop, betalte ca 2200kr til sammen, tror originalprisen var ca 4700kr, så fornøyd med det :)

Gjaldt det Bugaboo også? Hvilken vogn kjøpte du? :)

wæææ! Då blir det shopping!

Fint med salg:) Vi har også kjøpt en del på salg nå, vogn, lekegrind, tepper, noe klær.. ;)

Jeg har bestillt bilstol og badebalje på stativ. Ellers så har vi vogn, seng, sengetøy +++ etter storebror. Skal ta å sortere litt i de tingene før jeg gjør noen flere store innkjøp :)

Da ble det vogn på meg! Skulle egentlig vente til mars men de var ikke sikre på om det var salg på bugaboo da. Så vogna står nå innpakka hos mamma å pappa så jeg ikke skal bli frista til å bruke den før lillebror kommer ;-)

Jeg har kjøpt Simo Duovogn, og veldig fornøyd med det. Ikke at jeg har store erfaringen med vogn fra før av, men tror den passer oss og vårt trilleunderlag :)

Har vært i tvil om duo eller kombivogn, men kom fram til at kombien blir tyngre, og at jeg har stor gang og ingen trapp opp til døra så det er bare å trille vogna inn når liten sover etter tur.

Vært rundt og titta i dag, må si jeg er skuffa. Butikkene har jo nesten ikke noe igjen av det de har annonsert for.

Ja jeg vet! Skulle kjøpe helseteppe på halv pris og div, de sa at de ble tomme for det i desember...før salget hadde startet...

Har kikket litt på salget nå jeg også, men syns det er stusslig mange steder ja... :( Noen som handler på nett fra utlandet? Har dere isåfall spesielle sider dere kan anbefale, med rimelige og fine klær? Og om dere handler på ebay, er det noen spesielt gode forhandlere dere har erfaring med? :)

Jollyroom har 10% på allerede nedsatte varer. Tilbudet varer til 17.00 i morgen, tordag 30.

Har kikket litt på salget nå jeg også, men syns det er stusslig mange steder ja... :( Noen som handler på nett fra utlandet? Har dere isåfall spesielle sider dere kan anbefale, med rimelige og fine klær? Og om dere handler på ebay, er det noen spesielt gode forhandlere dere har erfaring med? :)
Husk at hvis du kjøper for over 200kr så kan det komme toll i tillegg ;)

Back
Topp