Januarbeibi 2017

Mandel24

Blir kjent med forumet
Heeei alle sammen i Januar 2017 gruppen :D

Da flytter jeg også inn her på januar 2017 forumet etter inn i pp 3 og positiv clearblue digital test som viste 2-3 :-)
Dette er min å samboeren sitt første barn. Håper alt går hele veien til neste år, også kjenner jeg at ukene mot evt tul går kjempe sakte :')
Har jeg regnet rett så er jeg 3+6 idag :-)

Gratulerer :D

Heeei alle sammen i Januar 2017 gruppen :D

Da flytter jeg også inn her på januar 2017 forumet etter inn i pp 3 og positiv clearblue digital test som viste 2-3 :)
Dette er min å samboeren sitt første barn. Håper alt går hele veien til neste år, også kjenner jeg at ukene mot evt tul går kjempe sakte :')
Har jeg regnet rett så er jeg 3+6 idag :)
Velkommen :-) og gratulerer til dere! Det er fint å følge forumet slik at tiden kanskje går litt raskere :)

Gratulerer og velkommen! :) 2-3 på test og 3+6 på vei, hmm kan dette være tvillinger? Mener ikke å gjøre deg bekymret, men det var voldsomt til utslag! :) eller kan det være at du er lenger på vei enn 3 uker? :)

Velkommen :-)

Gratulerer og velkommen! :) 2-3 på test og 3+6 på vei, hmm kan dette være tvillinger? Mener ikke å gjøre deg bekymret, men det var voldsomt til utslag! :) eller kan det være at du er lenger på vei enn 3 uker? :)
Tusen takk :D
Heheh ja du sier noe der altså :p Ligger faktisk i faresonen til å få tvillinger så jeg tror jeg må bestille meg tul nå til uka etter disse rød-dagene er over :-) Man vet liksom aldri :') Men så er jeg nå veldig ny på alt dette med telling av uker, også vet jeg ikke 100% når unnfangelsen skjedde :p

Back
Topp