januar jentenes skravle tråd

turteldue

Forumet er livet
VIP
savner dytt opp tråden..
så starter en skravle tråd..
en tråd vi kan ta opp ting som ikke passer seg å ta opp i andre tråder, og hvor vi ikke gidder å starte ny tråd bare for å få det ut..

vi kan ta opp alt fra a til å

seriøse og useriøse temaer... eller bare for å dytte opp for å få flere stjerner... :D

Jaaa denne tråden liker jeg
Savner dytte tråden jeg også[:D][:D]

Dytt[:D][:D]

DENNE likte jeg!!! Kjempebra!
Også dytter jeg bare for å kunne dytte [;)]

Jeg har savnet den også! Lurte faktisk på å lage en i gårkveld, syns det var så teit å lage en ny tråd for å si natta!! hihi[:)][:)]

Nå må jeg springe ut i sola for å steike meg den timen jeg rekker... skal på jobb til 1430 i dag.. og bruker en time.. [:)][:)]

huff hehe... jeg og starter 14.30 på jobb i dag.. bruker 30 min å gå bort dit då..

mmm nå skal jeg spise is og sole meg [:D][:D]

Dytt dytt [:D]

Øy, sjekk hva jeg fant på verandaen i stad!!! [:o] *sjokk*
Fingeren på bildet er en tommel!!!

Kan ikke fatte og begripe at vi ikke har kjent den tidligere, for den MÅ ha ramlet av en av hundene.. Fikk helt panikk, jeg.. ALDRI sett sååå stor før[&:]

Putta den i en boks, jeg.. for turte ikke kverke den.. det får mannen gjøre..

fy flate altså... er det flått????????? [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: sengepolka

fy flate altså... er det flått????????? [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Jepp[&:] En skikkelig svææææææring!!! *spy*

ÆSJ! Men et flott eksemplar av en flått!!! (Og der failet Jay hardt på morrofronten)

Skraveltråd er fint. Da kan man få ut ting.
Jeg har jobba for adecco i dag, i ferskvaren på en meny. Det er første og siste gang! Sa til damen på adecco at jeg ikke liker å arbeide med mat... hvor ender jeg? I ferskvaren! Jaja, da har man prøvd det også;). Så nå vet jeg med sikkerhet at jeg ikke liker det!=)

må le litt nå Jaybird for jeg hater også å lage mat, men jobbet i ferskvaren på meny i 1,5 år[8D]
Jobbet der i 2 år men startet i kassa og det var litt bedre[:)]

Hjemme fra en lang dag på jobb jeg. Faktisk i overraskende god form om dagen og det liker jeg[:)]

Den flåtten var sykt stygg! Har sett flere flott før, men den der tok kaka![:'(]

Dytter med super-jentene