Januar ble til februar..

kirvill

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Får bare innse at det ikke ble januarbaby på oss, og troppe opp til februar-magene:
venter nr to, termin var 29. januar. Er på dag 6 over termin, og skal til kontroll i morgen ondsag på sykehuset. Gikk tolv dager over med nr en, det var ikke fortrengt akkurat, men håpte jo at det skulle gå litt fortere denne gangen! Men nå er jeg her, og får iallfall et februar-barn sammen med dere! :-)

Velkommen til oss :) Du har heldigvis ikkje lenge igjen ;)

Velkommen til oss:) nå er det ikke mange dagene igjen uansett:) lykke til i siste innspurt:)

Får bare innse at det ikke ble januarbaby på oss, og troppe opp til februar-magene:
venter nr to, termin var 29. januar. Er på dag 6 over termin, og skal til kontroll i morgen ondsag på sykehuset. Gikk tolv dager over med nr en, det var ikke fortrengt akkurat, men håpte jo at det skulle gå litt fortere denne gangen! Men nå er jeg her, og får iallfall et februar-barn sammen med dere! :-)

Henger meg med på denne, hadde termin 30/1 :) venter spendt og utålmodig på nr 1 :)

Velkommen til oss :)

Takk skal dere ha for velkomsten februar-damer, og kjekt å se kjente navn fra januar-gjengen. Bra det er flere på etterslep, føles som jeg er eneste i verden som aldri føder til termin (sterkt overdrevet såklart, men kroppen spiller iallfall ikke på mitt lag!) :mad:

Velkommen til oss :-) Misunner dere ikke overtiden, men dere kan jo trøste dere med at dere helt garantert veldig snart er i mål da :-)

Veldig kjekt å lese at en ikke er alene ja ;) men vi har aldri vært så nærme så nå!! Plutelig så er di små her! ( lov å håpe ihvertfall ;p )

Velkommen til oss :) snart så e ungen din her å hvem vet kanskje du blir satt igang nu den her uka :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Velkommen hit til oss :D

Skjønner dere er utålmodige og lei av å vente, vet så altfor godt hvordan det er, da mine to forrige kom 13 og 15 dager på overtid :(
Heldigvis så står dere rett forran målstreken nå, heldige som dere er :)

Igjen, velkommen hit :)

Back
Topp