Januar 2026 :)

Le@

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Sommerfuglene
Velkommen til årets første gruppe:)
Håper det nye året bringer mange gravide og terminspirer.

Første gang jeg lager gruppe, så bare si ifra hvis det blir noe rart eller feil. Tag meg gjerne ved endringer på lista.

Lykke til i det nye året for oss alle❤️

Er du med? Skriv:
Navn - Alder - Barn du prøver på - Forsøk nr - Klinikk - evt medisiner - oppstart

Venter på oppstart/innsett:

Stimulerer:

Le@ -40 år - B1- forsøk 9- Aleris- progynova, prednisolon, albyl, klexane, utrogestan, intralipidinfusjon - 10/1.

Ruger:

Totalfrys:

Gravid:

Ikke gravid:

Videre til neste mnd:

Så kjekt med Januar tråd! :)

Seline - 29år - b1 - forsøk 2, men første i offentlig - Innsett sent januar/ tidlig februar

Så bra med januar-gruppe. Takk for at du fikser! ❤️

Jeg skulle egentlig ha innsett i uke to, men har ikke fått mens enda.. Ultralyd i morgen for å sjekke stå. Er på syklusdag 40etterannet. Var på ultralyd forrige uke og da var det ingen tegn på at mens var nærstående, men hadde én follikkel som muligens var begynt å modnes litt. Legen ville derfor ikke sette meg på medisiner før vi vet mer imorgen.. Mildt sagt utrolig lei meg over at innsett utsettes og utsettes. :arghh:

Harelabb - 29år -b1 - forsøk 1 - innsett forhåpentligvis i februar (venter på mens).

Petit.cookie- 38- B1- innsett nr3 (første tin forsøk)- OUS- cyclogest- innsett uke 4 eller 5
Skal på ultralydkontroll på fredag :)

Back
Topp