~Januar 2023~

Her har de svømming i 3 klasse og 5 klasse. Ti ganger hver gang eller noe sånn.

Man lærer ikke svømme av det. Så lære dem å svømme må vi gjøre selv. Siden hverken jeg eller mannen er noen racere på det med å svømme og hodet under vann og sånt så sender vi dem på kurs.
Hahah vi et heller ikke noen svømme mennesker :) Kan svømme begge 2 men ikke sånn at vi drar på svømmehall titt og ofte

Aha sko ønske barn på skolen fikk mer svømming og vi fikk vite litt mer hvordan de klarar seg på svømming men nei da ingenting.
Nå vet jeg ikke hvor mye svømming dine har med skolen men her går mellomste i 3 klassen og de begynte med svømming i høst og går annen hver uke. Syns det er lite. Eldste mista en del svømming pga korona og han går i 5 klassen nå og har ikke svømming på skolen.
Her har de svømming ti ganger i året fra siste året i bhg , i år har også badeland bestemt at alle i 2 klasse får gratis årskort.
Vi har vært opptatt sv å lære vår å svømme så vi har tatt han med selv og han har svømt siden han var 4,5 år. Øver også med minste på 3 år. Det er så viktig å kunne å svømme

Her har de svømming ti ganger i året fra siste året i bhg , i år har også badeland bestemt at alle i 2 klasse får gratis årskort.
Vi har vært opptatt sv å lære vår å svømme så vi har tatt han med selv og han har svømt siden han var 4,5 år. Øver også med minste på 3 år. Det er så viktig å kunne å svømme
Så bra at de har bestemt at alle i 2 klasse skal få gratis årskort. Sko ønske det var sånn her og. Men har det i tillegg vart manko på svømmehaller.

Blir ikke mindre av ting framover heller.
Gruer meg veldig til jenta skal opereres og da ender det opp med at vi må være hjemme i vinterferien. I tillegg så får vi se når vi får klemt in de inngrepet hos oral kirurgen. Har time den 7 februar så her må vi tenkte nøye så det ikke blir for mye på en gang for jenta.

Jeg har til tider ikke svart når mamma har ringt pga jeg har vart så lei meg og vil ikke at hun skal gå og tenkte på det. har Ikke alltid lett når man bor et stykke fra hverandre.
Sko ønske jeg kunne bare ta barn ut av skolen og dra vekk en stund.
Mine foreldre bor bare 15 min herfra så det er ikke avstand som er problemet.
Men livet er hektisk, helgene fulle av aktivitet og ukene enda mer. Særlig nå med årsoppgjør og overtid så er livet langt over skuldrene for tiden .

Vel, som de sier, står du med dritt til halsen er det dumt å henge med hodet .... Så ja. Pust med magen. This too shall pass.

Mine foreldre bor bare 15 min herfra så det er ikke avstand som er problemet.
Men livet er hektisk, helgene fulle av aktivitet og ukene enda mer. Særlig nå med årsoppgjør og overtid så er livet langt over skuldrene for tiden .

Vel, som de sier, står du med dritt til halsen er det dumt å henge med hodet .... Så ja. Pust med magen. This too shall pass.
Ja livet er hektisk. Broren min klager til tider at jeg ikke svarer eller ringer opp for det har godt en stund. Men han har kun en liten som er 10 måneder. Så sier jeg 1 er ingenting hvor hektisk det kan bli til tider med 3 st og alt annet som skal ordnes og fikses opp i

Ja livet er hektisk. Broren min klager til tider at jeg ikke svarer eller ringer opp for det har godt en stund. Men han har kun en liten som er 10 måneder. Så sier jeg 1 er ingenting hvor hektisk det kan bli til tider med 3 st og alt annet som skal ordnes og fikses opp i
Jeg skulle gjerne ha hatt en tredje baby, men vi har innsett at vi ikke har kapasitet til mer enn de to vi har. Vi begge jobber turnus, så er litt av en kabal til tider med unger,jobb, aktiviteter som kommer mer og mer av etterhvert som de vokser til osv...

Idag stå jenta opp og sa mamma idag er jeg klar. Jeg er klar at gå på døra til mammaen som miste sin 17 åring og gi henne en klem. Min jenta har vart redd at møte moren pga hun ville ikke vekke minner og tror moren vil bli lei seg og gråte. Så sier hun jeg har lagt fram hjerte sjokolade,armbånd med navn og hjerte på og jeg vil også gi siste bilde jeg og 17 åringen tok sammen:Heartred Fine jenta mi som ser og vil. Dette vil gjør godt for henne at ta de første møte med en mor som brått mista sitt barn.

1 kan være hektisk det også , når de begynner å bli større. :)

Så bra at de har bestemt at alle i 2 klasse skal få gratis årskort. Sko ønske det var sånn her og. Men har det i tillegg vart manko på svømmehaller.
Veldig bra tiltak, men kunnr ønske det noen ganger også gjaldt større barn. Det er jo når de bikker 13 at tinh virkelig blir dyrt av aktiviteter og fritidstilbud .

Veldig bra tiltak, men kunnr ønske det noen ganger også gjaldt større barn. Det er jo når de bikker 13 at tinh virkelig blir dyrt av aktiviteter og fritidstilbud .
Ja, eldre unger er dyrere i drift. Ingen tvil om det.

Hei til alle dere :)
Mandag. Bunn til tall kake er laget.
Må handle litt før jeg henter 3 st på skolen.
Fotball trening på eldste og minste skal i bursdag. Han vil helst ikke gå:( ikke alltid lett at kjøre et stykke til en bursdag. Får hoppes han ikke skaper seg helt.
Meg og jenta får 2 timer aleine i ettermiddag. Tror me trenger litt aleine tid sammen.

Ønsker dere en fin dag :Heartred

Last edited:
Mandag.

Trøtt. Tungt.

Kom på jobb og har glemt den lille usb-dingsen til å ha i pc så musa virker. Fikk låne en reserve. Den er så som så om den registrerer klikk. Slitsomt. Faktisk så jeg er glad jeg ikke skal jobbe overtid likevel.

Nedtelling til å reise hjem. Trøtt og sliten og lei. Men med mye jobb å gjøre.

En unge skal motvillig på spilletime 17. Kan gå, men må muligens kjøres grunnet uvilje/vær En unge skal på turn 1830. Ei skulle på fotball 1730-1830 men det er hun avmeldt. Det blåser og regner alle veier og faren som pleier følge henne er på jobb.
Derav at jeg ikke jobber overtid denne mandagen likevel, selv om jeg pleier det.

Gleder meg til å legge meg. Nedtelling til påskeferien. 1.april. det føles lenge til.

Hahah vi et heller ikke noen svømme mennesker :) Kan svømme begge 2 men ikke sånn at vi drar på svømmehall titt og ofte
Ja, svømme kan jeg og mannen også, både mage og rygg, men jeg kan ikke crawl og ikke se under vann. Mannen lærte seg å se under vann i fjor men svømmer også med hodet i stor grad over vann. Så å lære dem å svømme sånn de lærer på kurs kan vi ikke

God kveld . Her var både fotball og drama avlyst.passet fint da vi har feiret mannen som hadde bursdag idag

Mamma jeg tenker og er lei meg. Det gjør vondt så vondt at :Heartred ikke er med oss lenger. Jeg savner:Heartred veldig mye. Man sier at tiden leger sår men jammen ikke lett akurat nå. Livet er F ikke rettferdig .

Mamma jeg tenker og er lei meg. Det gjør vondt så vondt at :Heartred ikke er med oss lenger. Jeg savner:Heartred veldig mye. Man sier at tiden leger sår men jammen ikke lett akurat nå. Livet er F ikke rettferdig .
Livet suger fiskeboller noen ganger. Det er ikke godt. Det er ikke fint. Det er ikke rettferdig. Det er vondt.

Men , det er lys i horisonten. Det vil ikke alltid være slik

Back
Topp