Første person har sjekket inn i januar 2020
hvor har tiden blitt av 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

JaaaTiden løper fra oss![]()
nå har vi klagd på at tiden går så sakte, og nå syns jeg sannelig at det plutselig har gått fort i stedet 
Regner med at de siste mnd kommer til å snegle seg forbiJeg begynner å innse at vi er over halvveis gjennom april allerede og OUL, som virket sååå fjern, er bare om to og en halv uke.
Hvor i all verden ble tiden av??
Opplevelsen blir vel det motsatte den siste måneden når termin nærmer seg, da![]()
Hehe ja jeg vetSyns tiden har gått såååå sakte.. Syv uker med sykemelding har liksom sneglet seg forbi! Men, når jeg ser på at vi faktisk snart er i Mai, så har tiden plutselig gått fort![]()
Så enig, føler jeg ligger langt bak alle andreJeg synes fortsatt det går sakte.. men ligger nederst på terminlista, så de fleste av dere ligger noen uker foran. For min del kan det gjerne gå fortere![]()
Tiden går så sakteEnig med dere. Men føler det går litt for fort. Er så mye jeg skal ha i orden før jeg blir for tykk på midten til å klare å jobbe i husetSå enig, føler jeg ligger langt bak alle andreTiden går så sakte

Har 21 oktober og føler alle er foran meg. Men tiden gikk sykt treigt til uke 12. Men nå etterpå går den mye fortere.Jeg synes fortsatt det går sakte.. men ligger nederst på terminlista, så de fleste av dere ligger noen uker foran. For min del kan det gjerne gå fortere![]()
Enig! Tiden mot 12 uker gikk skikkelig treigt, men etter det går tiden heldigvis fortereHar 21 oktober og føler alle er foran meg. Men tiden gikk sykt treigt til uke 12. Men nå etterpå går den mye fortere.
Har sluttet å lese navnet ditt som minipai nåWow! Fantastisk :-D
Har sluttet å lese navnet ditt som minipai nå![]()

Hehehe
Nå finn du ei gullstjerne i boken min![]()

Hehehe
Nå finn du ei gullstjerne i boken min![]()