Januar 2020

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Første person har sjekket inn i januar 2020 :eek: hvor har tiden blitt av :facepalm:

Jeg begynner å innse at vi er over halvveis gjennom april allerede og OUL, som virket sååå fjern, er bare om to og en halv uke.

Hvor i all verden ble tiden av??

Opplevelsen blir vel det motsatte den siste måneden når termin nærmer seg, da :rolleyes:

Syns tiden har gått såååå sakte.. Syv uker med sykemelding har liksom sneglet seg forbi! Men, når jeg ser på at vi faktisk snart er i Mai, så har tiden plutselig gått fort:hilarious:

Jeg begynner å innse at vi er over halvveis gjennom april allerede og OUL, som virket sååå fjern, er bare om to og en halv uke.

Hvor i all verden ble tiden av??

Opplevelsen blir vel det motsatte den siste måneden når termin nærmer seg, da :rolleyes:
Regner med at de siste mnd kommer til å snegle seg forbi :P

Syns tiden har gått såååå sakte.. Syv uker med sykemelding har liksom sneglet seg forbi! Men, når jeg ser på at vi faktisk snart er i Mai, så har tiden plutselig gått fort:hilarious:
Hehe ja jeg vet :D

Jeg synes tiden flyr avgårde! Helt utrolig! Kan ikke forstå hvor alle dagene blir av :)

Hæ, er det sant?? Hjelp, tiden går altså :hilarious::hilarious:

Jeg synes fortsatt det går sakte.. men ligger nederst på terminlista, så de fleste av dere ligger noen uker foran. For min del kan det gjerne gå fortere :happy119

Jeg synes fortsatt det går sakte.. men ligger nederst på terminlista, så de fleste av dere ligger noen uker foran. For min del kan det gjerne gå fortere :happy119
Så enig, føler jeg ligger langt bak alle andre :hilarious: Tiden går så sakte

Har 21 oktober og føler alle er foran meg. Men tiden gikk sykt treigt til uke 12. Men nå etterpå går den mye fortere.

Hehehe :hilarious:
Nå finn du ei gullstjerne i boken min ;)

Hehe hadde jeg visst at en a i stedet for en e skulle skapt så mye moro hadde jeg skrevet feil på flere altså!

Back
Topp