Januar 2019 er tatt i bruk

Åååee [emoji7][emoji7][emoji173]️

Helt enig[emoji7] så for litt siden at den er åpna[emoji7]

Shit, tiden går jo faktisk ganske fort[emoji28]

Ja det har jeg også sett [emoji4] veldig morro! [emoji4] hurra for att tiden faktisk går fremover selv om deg ikke alltid føles slik [emoji12]

Synes tiden har gått ekstremt fort etter 12+0! Gøy at januar 2019 har åpnet ❤

Synes ikke det er lenge siden jeg begynte å henge her inne[emoji50] [emoji4] Det har gått fort.

Ja for noen i gruppen her er jo nesten alt halvveis [emoji28] jeg har termin nesten midt i måneden og er 17+0 liksom [emoji7]

Innen januar får babyene sine så er våre ferdig med fjerde trimester ca :)

Jeg også! Sjekket utvikling dag for dag før uke 12, nå glemmer jeg det og er plutselig i ny uke :p

Samme her. Skal til å skrive "15+" på tråder som handler om hvor langt jeg er på vei, og må smile litt når jeg kommer på at jeg er 16+ ❤

Ja for noen i gruppen her er jo nesten alt halvveis [emoji28] jeg har termin nesten midt i måneden og er 17+0 liksom [emoji7]

Ja, tenk at noen er mer eller mindre halvveis! ❤ Føler alle har vært på OUL allerede også. Gleder meg til det er vår tur, selv om vi "jukset" og hadde privat ul sist uke ;)

Ja, tenk at noen er mer eller mindre halvveis! [emoji173] Føler alle har vært på OUL allerede også. Gleder meg til det er vår tur, selv om vi "jukset" og hadde privat ul sist uke ;)

Ja ser det kommer flere og flere tråder med de som har fått vært på oul, vi skal jo allerede nå om 2 uker [emoji2]

Back
Topp