Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Over 40% i dagDet er herlig! Vis vedlegget 172926
Hvilken app er dette?Andre kjekke apper dere andre gravide har?
Ja, jeg tenkte her en dag, at shit, om et halvt år er jeg mamma!! Tiden går seint men samtidig fort![]()
Heter den noe mer? Finner ikke, og det høres så gøy ut å ha noe å sammenligne med
Heter bare Cute Fruit. Den finnes til Iphone. Kan være at den ikke finnes til andre mobiler om du har en annenHeter den noe mer? Finner ikke, og det høres så gøy ut å ha noe å sammenligne med![]()
Aaah, det forklarer saken, har android mobilHeter bare Cute Fruit. Den finnes til Iphone. Kan være at den ikke finnes til andre mobiler om du har en annen!
Ser det finnes en som heter Im expecting som forteller størrelsen sammenlignet med en frukt, uten bilde daAaah, det forklarer saken, har android mobil![]()
Jeg tenkte faktisk på det, så hadde jo vært litt gøy om du gjorde det :-DSer det finnes en som heter Im expecting som forteller størrelsen sammenlignet med en frukt, uten bilde da![]()
Om ikke så kan jeg lage en egen tråd der jeg oppdaterer uke for uke med fruktbilde![]()
Det kan jeg gjøreJeg tenkte faktisk på det, så hadde jo vært litt gøy om du gjorde det :-D