Januar 2017 :-)

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Da har det flyttet inn folk i januargruppa for 2017 - når jeg ser det tenker jeg på hvor langt vi har kommet :-) Morsomt å snike litt inn på de andre gruppene og se hva som skjer der ;-)

Hihi, samme her :-) Jeg er litt inne på november og, siden jeg har termin i slutten av oktober. Bare å være der gjør at jeg ser hvor langt vi har kommet :-)

Ja, samme tenker jeg! Herlig å se at tiden går :)

Ja morsomt å se både grupper etter og før oss.. Spesielt etter oss, er som du sier føler vi har kommer så langt, hihi, veldig morsomt :D

Helt utrolig at vi har kommet så langt allerede. Vært gravid i 100! dager idag så jeg. Det er egentlig utrolig lenge :D

Utrolig godt å ha kommet såpass langt også da ;)
Når tenker over slike ting går tiden fort ;)

Hvilken app er dette? :) Andre kjekke apper dere andre gravide har?

Ja, jeg tenkte her en dag, at shit, om et halvt år er jeg mamma!! Tiden går seint men samtidig fort ;)

Appen er Gravid & Baby :-) Litt morsomt å følge med på den grundige nedtellingen.

Heter bare Cute Fruit. Den finnes til Iphone. Kan være at den ikke finnes til andre mobiler om du har en annen :)!
Aaah, det forklarer saken, har android mobil :-)

Aaah, det forklarer saken, har android mobil :-)
Ser det finnes en som heter Im expecting som forteller størrelsen sammenlignet med en frukt, uten bilde da :p
Om ikke så kan jeg lage en egen tråd der jeg oppdaterer uke for uke med fruktbilde :D

Ser det finnes en som heter Im expecting som forteller størrelsen sammenlignet med en frukt, uten bilde da :p
Om ikke så kan jeg lage en egen tråd der jeg oppdaterer uke for uke med fruktbilde :D
Jeg tenkte faktisk på det, så hadde jo vært litt gøy om du gjorde det :-D

Back
Topp