Januar 2014 har en skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Det samme skjer med meg, men eg oppfyller krava, og Mammalykke har godkjent og sendt beskjed vidare...
 
Det er noe tull med teknikken, så vi må legge inn alle manuelt. Dette tar litt tid, men mammahjertet har gitt beskjed videre. Dere må nesten bare prøve å søke opp det skjulte rommet med jevne mellomrom, vanskelig å si nøyaktig når dere får tilgang. Obs! Om dere bare er inne på appen kan det hende dere må logge av og på for å finne den skjulte gruppen. :)

Håper dette var til hjelp :) Gi meg en lyd om jeg kan gjøre noe for dere :)
 
Det er visst ikke bare jeg som syns dette var litt komplisert. Får se om det dukker opp noe medlemsskap, da? Regner med jeg får diplom i postkassa med melding om at jeg er akseptert? ;D
 
Det er visst ikke bare jeg som syns dette var litt komplisert. Får se om det dukker opp noe medlemsskap, da? Regner med jeg får diplom i postkassa med melding om at jeg er akseptert? ;D
Hihi :) Klart du får ;) Og lønn for strevet, ikke minst ;) Har du fått godkjenning fra tilgangsansvarlig? Og er du inne nå? Ser det er en stund siden du postet (har desverre ikke sett det før nå)... Om hun har godkjent deg og du likevel ikke kommer inn på den skjulte gruppen skal jeg undersøke saken videre for deg :)
 
Hihi :) Klart du får ;) Og lønn for strevet, ikke minst ;) Har du fått godkjenning fra tilgangsansvarlig? Og er du inne nå? Ser det er en stund siden du postet (har desverre ikke sett det før nå)... Om hun har godkjent deg og du likevel ikke kommer inn på den skjulte gruppen skal jeg undersøke saken videre for deg :)
Nei, jeg er nok ikke inne enda. Fint om du kan undersøke litt for meg! :)
 
Burde jeg ikke få tilgang til skjult gruppe? Eller har jeg det? Skjønner ikke helt jeg:p har gjort det som står der, men det har ikke skjedd noe nytt:p
 
Jeg har sendt en forespørsel, men det står fortsatt request pending ennå.. Det har det gjort i et par dager.. Er ikke så flink til sånn her, er det noe jeg gjør galt? :)
 
Back
Topp