Januar 2012 signatur

Géwiel

Andre møte med forumet
Lagde et par små bilde signaturer. Kan godt endre på tekst o.l. hvis det ble for kjedelig, bare si ifra emoticon  Men dette er i alle fall et par muligheter.

Likte godt den nr 2 der. Vil gjerne ha babybilde på signatur bildet jeg!!! Det med rosa lue var også veldig fint, men kanskje litt jentete siden mange av oss garnatrert får gutter? Å!!! Gleder meg til vi alle begynner å skulle på ultralyd så vi får vite om vi får gutter eller jenter!!!!! ****DRØMMER MEG BORT**** emoticon

Jeg prøver å legge til signatur bilde på signaturen min, mne får det ikke til. Tips???

Syns de var kjempefine alle sammen jeg. Så flink du er

Takk for det! Jeg vet ikke om dere ville at alle skal ha samme jeg, for da passer det ikke med rosa lue nei. Jeg tenkte kanskje man kunne velge selv hvilken man bruke, alle trenger jo ikke ha helt lik emoticon

For å få lagt den i signaturen må du høyreklikke på bildet og velge lagre som så du kan lagre det på pc'en din. Så går du inn på min side - mine opplysninger - signatur og ticker. For å sette inn et bilde trykker du på den lille firkanten med fjell og en runding på, velger Upload og velger bildet fra pc'en din. Når du har lastet det opp kan du trykke på det i listen og velge Insert. Så har du bilde i signaturen!

Jeg la til bilde nr. 2 som signaturen min:) Synes alle var kjempe fine, men likte den ekstra godt! Vet ikke hva dere andre vil ha, men la til den foreløpig iallefall ;)
Kjempe god jobb du har gjort  Géwiel :)

Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg får lagt en til min signatur? Selvfølgelig kan man velge ja, de var veldig fine. nei alle trenger jo ikke å ha like emoticon

Hvis du ser litt lenger opp så har jeg skrevet hvordan du legger til bildet som signatur emoticon

Flink du er <3

Fine signaturer ;-)
Men får ikke til å bruke dem... Har fulgt oppskrifta ovenfor, men når jeg klikker på ikonet med fjell og en sirkel, så skjer det ikke noe.. Har prøvd både på jobb og på pcæn hjemme.. hmmm.. Det eneste som skjer når jeg klikker på dette ikonet er at siden ruller opp til toppen.. noen som har tips? :-)

Hehe.. nå fikk jeg til det.. :-D Hvis noen andre har samme problem som meg, så prøv å trykk på "kompabilitetsknappen" som ligger rett ved siden av der du skriver inn web-adressa. En blå firkant med en hakkete strek inni ;-)

når jeg lagrer denne på pcen, så lagres den automatisk som filtype ashx, jeg får ikke til å velge andre filtyper. når jeg da skal legge den på min side, så kommer det feilmelding om at ashx ikke funker. Noen som har tips om hvordan jeg kan få til dette?

Back
Topp