Jantelov på forumet?

mame89 skrev:

Dollface skrev:
vel.. sånn som forumet er nå så hadde det ikke vært mye liv her om folk ikke hadde vært negative, frekke, osv osv osv.... ;)

er det virkelig et mål i seg selv? førsøke å overgå hverandre i å være frekke? 
da synes jeg virkelig synd i de som føler de må det for å oppnå litt action i hverdagen ;)

dette er jo også et problem - at folk ikke skjønner hva andre skriver.......

hvis hovedsiden består av de samme innleggene i 10 timer.. så kan du anta at de vil bestå av de samme innleggene i 20 timer hvis folk ikke er litt frekke og negative...

og nå kommer du antakeligvis til å anklage meg for å være frekk... og så har vi det gående...

Nedsig skrev:

Løsa skrev:
Jeg personlig er overbevist om at det er janteloven som er ute og går ja...
"Ojsann, noen andre har babyshower, det hadde ikke jeg. For noe amerikansk kliss!"
Sa de før de satte seg ned og glodde på Greys Anatomy.

Hvis jeg synes noe amerikansk er ok, men ikke det mest klissete - betyr det at jeg også fremmer janteloven, eller betyr det bare akkurat det; at jeg synes noe er greit, men ikke alt?

Det finnes ikke noe mer klissete enn Greys Anatomy...

Løsa skrev:

Nedsig skrev:

Løsa skrev:
Jeg personlig er overbevist om at det er janteloven som er ute og går ja...
"Ojsann, noen andre har babyshower, det hadde ikke jeg. For noe amerikansk kliss!"
Sa de før de satte seg ned og glodde på Greys Anatomy.

Hvis jeg synes noe amerikansk er ok, men ikke det mest klissete - betyr det at jeg også fremmer janteloven, eller betyr det bare akkurat det; at jeg synes noe er greit, men ikke alt?

Det finnes ikke noe mer klissete enn Greys Anatomy...

Har du prøvd å lage hjemmelaga pikekyss?

mame89 skrev:

Dollface skrev:
vel.. sånn som forumet er nå så hadde det ikke vært mye liv her om folk ikke hadde vært negative, frekke, osv osv osv.... ;)

da synes jeg virkelig synd i de som føler de må det for å oppnå litt action i hverdagen ;)

Neida, men er et ikke litt mer gøy med en lang tråd med mange sterke meninger og høy temp., enn en lang tråd med "ja, helt enig. Du er superflink, jeg ville gjort akkurat det samme"?

det er et diskusjonsforum, ikke et koseforum...
altså det er en gjeng med damer som er fulle av hormoner, drit slitne av småbarnslivet og i mangel på søvn. sier seg selv at det ikke alltid er så mye positivitet her inne;)

FancyPants skrev:

mame89 skrev:

Dollface skrev:

Neida, men er et ikke litt mer gøy med en lang tråd med mange sterke meninger og høy temp., enn en lang tråd med "ja, helt enig. Du er superflink, jeg ville gjort akkurat det samme"?

skal være litt diskusjon på et forum, det er jo naturlig at det blir sånn også. nå er jo "alle" mødre verdensmestre i alt som har med barn å gjøre fra det sekundet de får vite de er gravide. prøv å fortell de noe annet...da er diskusjonen i gang = babyforum;)

Back
Topp