Jannicke!

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Korleis går det med ho og baby liten? Noen som vet?:) tenkt mykje på ho:)

Ja hadde vært greit med en oppdatering :) satser på at det går bra hvertfall :)

Håper det går kjempefint :)

Denne har jeg ikke fått med meg, men har oppdatert litt på tråden jeg laget selv.. så søte dere er som tenker på meg <3 Alt står veldig fint til. Har ingen sladrevenn , men skal prøve å få oppdatert litt selv innimellom.. dagene er hektisk, men begynner såvidt å få litt rutine på ting nå så da blir det nok enklere fremover :) seinere idag flytter jeg over på hotellet, så da blir jeg ikke like mye "forstyrra" av leger og jordmor hele tiden heller.. skal bli godt :)

Åhh er du og jannicke samme person? Har lest din oppdatering men fant liksom aldri noe fra jannicke :p haha er eg helt på bærtur?

Denne har jeg ikke fått med meg, men har oppdatert litt på tråden jeg laget selv.. så søte dere er som tenker på meg <3 Alt står veldig fint til. Har ingen sladrevenn , men skal prøve å få oppdatert litt selv innimellom.. dagene er hektisk, men begynner såvidt å få litt rutine på ting nå så da blir det nok enklere fremover :) seinere idag flytter jeg over på hotellet, så da blir jeg ikke like mye "forstyrra" av leger og jordmor hele tiden heller.. skal bli godt :)
Glemte å quote så du fekk med deg at eg svarte :p

Hvis du får tid Jantø så send meg en melding med bilde og informasjon som står på Fødetråden så jeg kan legge deg inn der! :D

-- tasting fra mobil --

Back
Topp