Jannicke

arve

Andre møte med forumet
Jeg er Jannickes pappa, og jeg ønsker på denne måten å takke for den støtten fra dere som er kommet til Jannicke og Geir.
Hun ble rørt av den omsorgen dere viser.
Nå ønsker de å reise bort en stund for å prøve å komme litt til hektene igjen etter det som har skjedd.
Hele familien prøver selvfølgelig å bidra med sitt i denne tunge stunden, men det er neimen ikke lett å takle en slik situasjon.
Men tusen takk til dere fra meg.

Dere skal vite at vi tenker på dere alle sammen...
Veldig fint av deg og skrive her inne på babyverden også.

Klem

Så fint at du kommer inn her og skriver litt.
Vit at vi tenker masse på dem, håper de klarer å komme seg igjennom dette etterhvert, man får ta tiden til hjelp.
Ønsker de lykke til fremover, og mange varme tanker går til Jannicke og dere alle fra meg[:)]

Klem

Vi tenker veldig mye på alle dere i denne tunge stund.
det er så ufattelig og trist.
Jeg håper at Jannicke og Geir får den beste oppfølgning, og at de i fremtiden vil komme over dette.
kjenner ikke Jannicke personlig, men hun virker som en sterk jente. og det er så godt å se at så mange bryr seg.
syns også det er sterkt og fint av deg at du kommer inn hit.
gir dere alle sammen gode klemmer!

Vi tenker på dere alle sammen, og håper dere finner støtte i hverandre i denne tunge perioden. Kjempelei meg for det tapet dere har lidd!
Du må hilse så mye til Jannicke og Geir og fortelle at vi tenker på dem!

Hyggelig at du kom inn hit for å takke oss.

Klem, Monica

tenker masse på dere...
ufattelig det som har skjedd

Kjære pappa arve! Her tenkt på datteren din hver dag siden jeg hørte om dette. Er så utrolig trist. Er samtidig glad for at hun har en familie som passer på henne. Er veldig glad i min egen pappa! Ønsker hele familien til Jannicke lykke til videre! Håper de klarer å slappe av litt på ferie!

Mange lykkeønskninger og tanker fra Bæibi!

Min varmeste medfølelse til hele familien!

En kan jo ikke bli engasjert og trist i en sånn situasjon.

Livet må gå videre selv om det er fryktelig vanskelig å se fremover akkurat nå.

Varme klemmer til dere alle

OBS. den ble litt feil. Mente selvfølgelig at man ikke kan lavære å bli engasjert og trist...
Sorry

Min varmeste medfølelse til hele familien! Tenker på dere i denne tunge stund.

ORIGINAL: nettemor

Så fint at du kommer inn her og skriver litt.
Vit at vi tenker masse på dem, håper de klarer å komme seg igjennom dette etterhvert, man får ta tiden til hjelp.
Ønsker de lykke til fremover, og mange varme tanker går til Jannicke og dere alle fra meg[:)]

Klem

Signerer denne jeg

Takk for tilbakemeldingen, det var koselig! Ingen mennesker skulle måtte gå gjennom det Jannicke og Geir opplever nå- det skulle bare mangle at vi ikke skulle bry oss!
Kondolerer med deres tap av ett barnebarn også [8|]

Vi er mange som har dere i tankene i denne vonde tida [:)] Hils så mye til Jannicke og Geir- vi er her for dem når de kommer tilbake hvis de ønsker det!!

Klem [:)]

ORIGINAL: lisa79

Takk for tilbakemeldingen, det var koselig! Ingen mennesker skulle måtte gå gjennom det Jannicke og Geir opplever nå- det skulle bare mangle at vi ikke skulle bry oss!
Kondolerer med deres tap av ett barnebarn også [8|]

Vi er mange som har dere i tankene i denne vonde tida [:)] Hils så mye til Jannicke og Geir- vi er her for dem når de kommer tilbake hvis de ønsker det!!

Klem [:)]

signerer denne jeg

Min varmeste medfølelse til hele familien! Tenker på dere i denne tunge stund.

signerer denne jeg

Har kommet hjem fra sykehuset idag så jeg har ikke fått tid til å skrive noen ord enda, men vil gjøre det nå. Ble sjokkert over nyheten og tankene mine går til hele familien. Kan ikke forestille meg noe så fælt, men ønsker dere alt godt i fremtiden og håper det vil gå fremover sakte men sikkert. Har grått mange tårer for dere og har tenkt på dere hver dag fra min mann overrakte nyheten på torsdag. Jeg unner ingen denne opplevelsen.

Må si jeg ble utrolig rørt av innlegget ditt..
Det at dere i det hele tatt kommer inn her for å takke oss beviser hva slags utrolige mennesker vi har med å gjøre...
Tankene mine går stadig vandrende til dere alle..

Kondolerer med barnebarnet deres [:(]

Alle her inne tenker veldig på dere og den sorgen dere er inne i nå. Helt ufattelig at man skal være nødt til å oppleve noe som dette.
Syntes det var flott av deg å komme inn hit å fortelle oss hvordan det går. Du får hilse så mye til Jannicke og Geir da. Jeg håper de klarer å få dette bittelitt på avstand når de reiser bort. Det virker på meg som om Jannicke er en sterk og modig jente...

Stor klem fra BeateH.

Back
Topp