jannejenta

tojenter

Forumet er livet
hvordan gikk flyturen???

Jo, kan ikke si annet enn at den gikk veldig greit..men mamma'n var svett til tider..hehe. Han fikk mat på flyplassen, og så begynte han å gråte ganske bra litt før og mens vi gikk på flyet (sikkert litt luft i magen stakkar[&:]...så sympatien i øynene på sambo når vi gikk på..han skjønte jeg ble stresset..hehe). Så for meg 1 times intens skriking på flyet [&:] Gråt helt til flyet startet opp og begynte å taxe ut...fikk han heldigvis til å sutte på fingeren min i det vi tok av. Når vi kom oss i lufta lå han bare å kikket og lyttet hele veien. Begynte å gråte litt på nedstigningen..var sikkert pga ørene, for jeg fikk han ikke til å sutte. Og så fort vi landet så sovnet han bom! [;)] Er spent på hjemturen nå da..skal fly kl. 8 på kvelden..[&:]

Er overrasket over hvor hjelpsomme alle er når en har små barn..har aldri blitt tilbudt så masse hjelp før jeg..kanskje jeg så ganske "fersk" ut eller noe..*ler* Fikk mer hjelp nå enn når jeg var gravid[;)]

Hvordan gikk det med dere da?? [:)]

Caroline sov fra flyet begynte å taxe mot rullebanen til vi hadde gått av flyet når vi resite til bergen, og sov nesten hele veien tilbake også... ikke noe gråting[;)] så det gikk veldig bra her også

Back
Topp