Janei da har jeg og fått BV-jakken

Senator Malin

Elsker forumet
Og den sto ikke akkurat til forventningene. Jeg bestilte den man kan velge størrelsen selv i.

Jeg trodde det var en tykk deilig hettejakke med "ull" i hetta. Men det som møtte meg var en tynn hettejakke som virket veldig jalla. Den har fått nupper etter èn dag også...

Såeh.. Dette var jo verdt den en måned lange ventinga..:P

bvjakken?

EN måned???  Syr de på bestilling eller? Det var vel LITT i lengste laget å vente. Og da spesilet på noe man overhodet ikke er fornøyd med. Kejdelig at den ikke stod til forventningene :(

Er tydeligvis forskjell på hvem man bestiller fra, for jeg fikk min etter 2 uker, og jeg er kjempe fornøyd.

Sweet Chili83 skrev:
EN måned???  Syr de på bestilling eller? Det var vel LITT i lengste laget å vente. Og da spesilet på noe man overhodet ikke er fornøyd med. Kejdelig at den ikke stod til forventningene :(

Jeg venter enda på min jeg :( Over en mnd nå :(

Senatoren: Åh nei så kjiiiipt!! :( :( :( Har du sagt i fra til selger eller?

jeg kjøpte den også i str 20 siden det burte passenårjeg bruker str 14 i andre og den er akkurat passe så liten i str jeg trudde også denskulle være tykkereer jomer en genser ikke er den sålang nedenfor rompa som den viser på bildene heller

Hehe, min var ikke tynn !? 
Jaja, da fikk du iallefall følelsen av å glede deg til noe, selv om gleden ikke var langvarig 

Tok en mnd før jeg fikk min også, men jeg er kjempefornøyd! Lang og god, med deilig fuskepels i hetta (kjøpte den med ekstra fuskepels inni, så hele jakka mi har deilig myk fuskepels inni)

oi... kjøpte du uten for inni? Jeg har bestilt med for og "vest" inni..spent..

*Frk.Mamma skrev:
jeg kjøpte den også i str 20 siden det burte passenårjeg bruker str 14 i andre og den er akkurat passe så liten i str jeg trudde også denskulle være tykkereer jomer en genser ikke er den sålang nedenfor rompa som den viser på bildene heller

er det ikke asiatere på bildene da? hehehhe, de er jo ikke akkruatt høye og lange mange av de :)

Senator Malin skrev:
Og den sto ikke akkurat til forventningene. Jeg bestilte den man kan velge størrelsen selv i.

Jeg trodde det var en tykk deilig hettejakke med "ull" i hetta. Men det som møtte meg var en tynn hettejakke som virket veldig jalla. Den har fått nupper etter èn dag også...

Såeh.. Dette var jo verdt den en måned lange ventinga..:P

Samme her, skikkelig nedtur når den endelig kom! :p

Jeg sendte en mail og klaget nå.. Får tilbake 10$! :) Kosta vel 30 tilsammen med shippingen, men 10 er bedre enn 0

Hva er denne bv-jakken? Link?

Senator Malin skrev:
Jeg sendte en mail og klaget nå.. Får tilbake 10$! :) Kosta vel 30 tilsammen med shippingen, men 10 er bedre enn 0

Så bra :D 
Mye bedre å klage enn å gi dårlig feedback.. Det gjorde jeg en gang og fikk 9485834475658498 mail fra denne selgeren med trygling om at jeg skulle "reversere" feedbacken... Noe jeg gjorde fordi jeg fikk så dårlig samvittighet 

Jeg bestilte også uten noe som helst inni tror jeg. Valgte fra de størrelsene som stod øverst.. blir vel skuffa jeg også da... ? 

Back
Topp