Jane2

twinanne

Forumet er livet
Lykke til med insettingen i dag, krysser fingrene for at det går bra med opptiningen av eggene dine.

[:)] Masse lykke til.

Lykke til[:)][:)]

Håper det gikk bra.[:D] Venter spent på oppdatering[:)]

Hei, akkurat kommet hjem fra grillkveld. Takk for alle lykkeønskninger[:)][:D]

Det gikk akkurat som det skulle idag[:D] To egg ble tint opp. Begge hadde delt seg en gang siden igår, dvs de var seksdelte idag. Det ene var litt dårligere enn det andre. Vi ville bare sette inn ett, så da fikk vi et perfekt gullegg inn[:)]

Var hos Bjørg og fikk satt noen nåler både før og etter innsettinga, og bruker moxa sigar (det var det det heter..?) hver kveld nå. Satser på at det gjør susen[;)]

Ellers går mye av oppmerksomheten til den store brannen for tida. Bor ikke stort mer enn ei drøy mil i luftlinje fra brannen..[:o] Men det høres jo ganske positivt ut nå i kveld da[:D]

Så nå skal jeg straks legge meg. Må prøve å legge meg litt tidligere om kveldene tror jeg, blir litt lite søvn for tida merker jeg[:)]

ORIGINAL: ElinR

kom du inn på tida idag? jeg var på venterommet kl 11.10 og da var d tomt

hvem hadde du på innsettinga da? jeg hadde friberg på ul idag.

Det var nok ikke så mange minuttene over tida da jeg kom inn. Kahn hadde innsettinga denne gangen også. Gikk veldig greit. Litt ubehagelig, men ikke vondt, og det går jo så fort[:D] Måtte ligge ca 10 min etterpå, så tror vi gikk ut igjen fem på halv omtrent.

ORIGINAL: Jane2

kom du inn på tida idag? jeg var på venterommet kl 11.10 og da var d tomt

hvem hadde du på innsettinga da? jeg hadde friberg på ul idag.

Det var nok ikke så mange minuttene over tida da jeg kom inn. Kahn hadde innsettinga denne gangen også. Gikk veldig greit. Litt ubehagelig, men ikke vondt, og det går jo så fort[:D] Måtte ligge ca 10 min etterpå, så tror vi gikk ut igjen fem på halv omtrent.

jeg gikk også ut ca fem på halv.....hmmm.....jeg så kahn da friberg fulgte meg inn på rommet

Mulig det var litt før fem på halv.. satt dere og venta litt utenfor ul-rommet i gangen der? Så sånn i sidesynet mitt at det satt noen der da vi gikk ut. Hvis du kom inn kvart over, var jeg sikkert alt ferdig og lå i senga og skulle slappe av.

Lykke til som ruger. Dette er gullegget. [:)]

Lykke lykke til!!!

Masse Lykke til rom ruger![:D]

Back
Topp