Jan Werner Danielsen...

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Nå blir jeg så irritert altså...

Har akkurat lest helgebilaget til VG i papirutgave, og jeg blir faktisk mer og mer forbannet på foreldrene hans. Jeg tror dem rett og slett prøver å tjene penger på sin avdøde sønn som var god for mye. Jeg hadde aldri noe særlig sansen for Jan Werner. Var jo kjempeimponert over stemmeprakten og alt dette. Men til tider ble det for mye syns jeg. Dagen han døde brydde jeg meg egentlig ikke så mye, selvfølgelig er det merkelig at unge mennesker dør, men det var nok en naturlig forklaring på dødsfallet hans. Men det at foreldrene hans blåser ut om privatlivet hans, hans kjæreste, seksuelle legning etc etc, det syns jeg faktisk blir ille. Han har knapt vært død i ett år, før dem nå har laget denne boken...

Er sånn med alle andre kjendiser og for den saks skyld. Jeg er ei skikkelig nysgjerrig petra, men når det kommer til mennesker som har blitt en del hetset den tiden de levde så syns jeg rett og slett dette er bunnmål...syns de døde skal få leve i fred...

*måtte abre blåse litt frustrasjon ut*

Men hva synes dere om dette?

Joda...vet det skulle skrives bok og alt  som TMB sa...men syns allikevel, når det blir så mye rot og mediestyr i ettertid, at det går over stokk og stein. Han fortjener det beste ja, for en flott artist det var han, men syns bare det er synd at det skal bli så mye styr om det...

Er d ikke "inn" og skrive bøker fortiden da?[:)]

Helt ærlig synest jeg noe kunne forbli personlig....

Jeg forstår rett og slett ikke hvem som gidder å lese alle disse bøkene om alle mulige og umulige personer [8|] Hvem bryr seg om JW Danielsens legning, hvem gidder å lese om Valla og Hagen osv osv???? Jeg kan rett og slett ikke fatte at det skal være marked for alle disse biografiene [8|][:-]
Og jeg hadde blitt svært skuffa om mine foreldre hadde skrevet ting om mitt privatliv, når jeg sjøl gjorde mitt beste for å holde det unna offentligheten! Sjøl om noen andre event hadde gjort det, så er det mer "personlig" når foreldrene skriver det.

Lurer på om det er noen forlag som vil ta  imot min selvbiografi jeg... Jeg er ingen kjendis da, men må man være det da. Sikkert mange som kan lære av mine feil og mangler også. Så man trenger vel ikke strengt tatt være kjent for å gi ut en biografi...

Kan sikkert få skrapt sammen litt møkk om meg også.[;)]

Fin måte å tjene litt elstra penger på da...[:D][:D] hihi

ORIGINAL: Tante Sofie

Lurer på om det er noen forlag som vil ta  imot min selvbiografi jeg... Jeg er ingen kjendis da, men må man være det da. Sikkert mange som kan lære av mine feil og mangler også. Så man trenger vel ikke strengt tatt være kjent for å gi ut en biografi...

Kan sikkert få skrapt sammen litt møkk om meg også.[;)]

Fin måte å tjene litt elstra penger på da...[:D][:D] hihi

Du skriver, jeg kjøper [:)][;)]

Flotte greier. Kanskje jeg får ta i mot forhåndsbestillinger... Så vet jeg hvor mange som må trykkes...

Back
Topp