Jan Thomas

virker alright han.  :)
Har ingenting i mot han.

Jeg liker han! Han er ærlig og ikke redd for å si hva han mener[:D]

Jeg har selv ingen formening, men eldste sønnen min har en egen. For halvannet år siden (han var 6 år) kikket han i mormors SE&HØR på hytten, og kom over en reportasje om Jan Thomas. Han satt med et forskremt uttrykk i ansiktet og spurte meg: -"hva har skjedd med fjeset hans, mamma?" [;)] Var det ikke noe om at sannheten kommer fra fulle folk og barn? Hehehe.

ORIGINAL: Lissyjane

Har ingen formening stemte jeg. Men noen ganger synes jeg han virker vittig og de andre gangene synes jeg han virker kvalm

ORIGINAL: Lissyjane

Har ingen formening stemte jeg. Men noen ganger synes jeg han virker vittig og de andre gangene synes jeg han virker kvalm

Sign [:)]

Han er seg selv,legger ikke skjul på hvem han er,jeg liker sånne mennesker-som er seg selv [:)][:)][:)]

Prøvde å skrive i sted, men jeg fikk ikke opp svar-vinduer i det hele tatt, så tar det nå. [8D]

Jeg kjenner han jo ikke, som de fleste andre her, men jeg har ikke et veldig negativt inntrykk. Joa, han sier en del blåste ting, og han er litt vel strøken kanskje, men han er helt klart flink til det han gjør.

Men jeg elsker varmepumpe-reklamene hans på p4, de er geniale. Da ler jeg [:D]

Synest han virker kjempekoslig jeg ! [:)]

Kunne gjerne tenkt meg en make-over med han ! [:D]

Syns an er en artig type[8D] Men kan være litt klyse til tider[&:]

Back
Topp