Jammen

Mirus

Forumet er livet
er jeg kvalm og uggen idag og. Overraskende! [:-]

uuusj denne kvalmen er noe HÆRK!! i dag har jeg klart å holde på litt mr lee, thats it. spyr opp alt anna[:'(]

ORIGINAL: smurfhild

Så kjedelig da! Har sluppet det i dag også jeg[;)] brakk meg noen ganger under tannpussen i dag da men[:D]

Huff, da....eller så bra alt etter som du sr det....[8D] Jeg er av typen som kan stikke fingeren så langt ned i halsen at den ikke kommer lengre, uten å bryte meg. (Har ikke til vane å gjøre det altså, men har prøvd å kaste opp et par ganger når jeg har vært sykt kvalm. Skal myyyye til før jeg kaster opp, gjør ikke det nå heller....)Men nå er det nok jeg kommer innpå tunga mi litt bakpå når jeg pusser tennene mine...[:-]

ORIGINAL: annem82

uuusj denne kvalmen er noe HÆRK!! i dag har jeg klart å holde på litt mr lee, thats it. spyr opp alt anna[:'(]

Fy deg, sa jeg, fy deg!!! NÅ fikk jeg lyst på nudler og det har jeg jo ikke! [:-][8D][:D]

sooooorryyy........[:D] bare å komme å forsyne seg! har masse, min kjære har hamstret til meg. men no klarer jeg ikke å holde på det heller[:'(], så no har jeg tatt kvelden i sengen(og knabba m meg pcen, hekta, ja...!)

Back
Topp