Jammen meg...

stjernebarnet

Elsker forumet
...er dere produktive her damer! Har nå endelig klart å lese gjennom 8 sider(!) med nye innlegg fra sist jeg var her inne. Har ikke hatt tid til å skriver her siden lørdag, men dere er go`altså! Jeg har måttet jobbe med studiene i helga, men i går leverte jeg inn så mange sider til veilederen, at hvis han syns det er bra nok, har jeg faktisk skrevet halve oppgaven min, som ikke skal inn før i desember [:D]

Syns det er så kjekt å lese alt folk skriver og det er en så koselig tone her inne [:D]

[:)]

Du har vært utrolig flink da!! *klapp på skuldra* 

Så flink du er som har klart å konsentrere på oppgaven uten å ta turen innom oss!!! Det er respekt:D Håper du får full pott på oppgaven![:)]

ORIGINAL: Jaybird

Så flink du er som har klart å konsentrere på oppgaven uten å ta turen innom oss!!! Det er respekt:D Håper du får full pott på oppgaven![:)]

Takk for det, men det har ikke vært lett må du tro [8D] Er jo så koselig gjeng her inne[:D]

ORIGINAL: Jaybird

signerer!!! det er jo en prestasjon i seg selv når man sitter så mye på data å ikke svippe innom[:)][:)]

Vil så absolutt påstå at du har vært produktiv selv [:)]
Skulle ønske jeg hadde like stor disiplin i forhold til studiene for tida.
Nå kan du ihvertfall unne deg tid her inne med god samvittighet [:D]

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Vil så absolutt påstå at du har vært produktiv selv [:)]
Skulle ønske jeg hadde like stor disiplin i forhold til studiene for tida.
Nå kan du ihvertfall unne deg tid her inne med god samvittighet [:D]

Sign [:D]

hehe, har bestemt meg at det er tid for å ta husarbeidet i morgen, men spørs ikke om det blir mest tid her inne da [:D] Er så gøy å prate med dere!

Back
Topp