Jammen meg leeeenge siden sist

Hoppetusså

Glad i forumet
Heisann alle sammen

Veldig lenge siden jeg har vært innom her nå. Håper det går fint med dere alle sammen [:)] og at dere nyyyyter sommeren.

Ser det er 3 som er gravide. Jeg har en hemmelighet å komme med. Jeg er også gravid [:)]

Ja dere lurer nok på hvem jeg er .... jeg har nettopp byttet nick .... det gamle var ...........................................................................................................
...........................................................................................................
...........................................................................................................
..........................................................................................................
..........................................................................................................
.........................................................................................................

Venter litt med å si det jeg, det er jo så MANGE dyktige dektektiver på dette forumet [;)]

hmmm.....joda, gode detektiver her inne, men da må man ha noe å gjette ut fra da... så litt hint kanskje?? [;)]

Du er nok en person fra mitt distrikt tenker jeg.. med tanke på å-endingen![:D]

Gratulerer så mye uansett![:D]

Da tipper jeg at det er deg, Actrine!! [:)]

(eller kanskje heller en av dem som har begynt å vanke litt her inne igjen etter lang tids tørke)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå så spennende. Gratulerer iallefall, når er terminen da?Har du mange barn fra før?[:D]

Ja du gjør det ja... Da må det være en type jomfru-Maria-greie[8D]

Gratulerer med graviditeten[:)] Men gi oss et hint da - alle detektiver trenger et spor å gå etter[;)][:)]

yeeey![:D]

Oliiiiiiiiiiiiiiiiive!!! Kom på nett då!!!!![:D]

noen flere tips??

Planlagt?
Når er termin??

[8D]

Hvor mange har du fra før??

Eg er no virkelig fra Hordaland.. [:D]

Jeg tipper sør for boknafjorden[:)]

Neeei, no hadde eg nettopp fått styr på alle dei 3 gravide her.. fy skam seg!

Men, trur eg veit [:D] GRATULERER!!!! [:D][:D][:D]

Og hvem tror du?[8D][:D]

ORIGINAL: Actrine

Og hvem tror du?[8D][:D]

At ho har 2 små fantastisk skjønne gutar fra før. Men, eg har vel sikkert feil.. [8D]

Jeg tipper også det! [:D]

Tror vi tenker likt GullaSinMamma [:D]

Back
Topp