Jammen ikke lett!!

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Var jo i middagsselskap igår, tok med egen hvitvin, alkoholfri oppi vanlig vinflaske, og tenkte jeg var sikker.. Men den gang ei. :p måtte takke nei til annen hvitvin, rødvin, baileys, og enn annen portvin, men nytta ikke da, ble servert et lite glass for den "måtte jeg visst bare smake"! Sendte den over til samboer når ingen så på! Og om ikke det var nok så ble det servert biff, så jeg måtte be om at den ble ekstra stekt, og så ble det servert en mellom rett, muggoster.. Som jeg ELSKER! Årh det var et mareritt, følte det sto skrevet gravid i hele ansiktet mitt, enten det eller kjedelig kresent selskap! Så det var siste gang jeg gadd å sosialisere meg før vi er ute offentlig med nyheten! Sinnsykt slitsomt å lyve og hele veien passe på hva en sier.. ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Haha var ikke måte på heller da :p
Trur du noen mistenkte noe da??



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Hehe. Spennende kveld. ;)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Nesten alt en gravide ikke skal røre :p


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?
 
Haha var ikke måte på heller da :p
Trur du noen mistenkte noe da??



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Håper i grunnen de mistenkte det, kjenner de ikke så godt, så gjorde jo ikke så veldig godt inntrykk :p


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Om de ikke skjønte noe. Blir de sikkert bare til å føle seg litt dumme når de får vite d. D gjorde værfall jeg når en venninne fortalte hun var gravid. Hadde feiret nyttår med henne og alt uten å skjønne noe. Så de blir nok ikke å syns du er sær eller kresen lenge.
 
Vi var på skikkelig fylletur med jobben en gang og jeg fattet ikke mistanke på hun som var gravid engang. Tar meg fortsatt i å lure på hvordan hun fikk til det... Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi var på skikkelig fylletur med jobben en gang og jeg fattet ikke mistanke på hun som var gravid engang. Tar meg fortsatt i å lure på hvordan hun fikk til det... Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
skal godt gjøres..! Jeg blir så søvnig jeg hvis jeg er våken til sent på kveld uten alkohol.. Så det merkes vel godt på meg sånn.. Er jo alltid "hyper" når jeg ikke er edru :p
 
Back
Topp