Jammen her i dag og..

HanneHM

Gift med forumet
Jenta mi ble syk i går, kastet opp i senga si. Hun har ikke gjort det noe mer enn den ene gangen, men må hvertfall være hjemme med henne i dag, regner med hun drar i bhg i morgen. [8D]  (Vet det er 48 timer "karantene", men om det ikke kommer mer, så regner jeg med hun har hostet til hun kastet opp, bruker å gjøre det hun..)

Så, hva gjør dere i dag folkens?

Jeg sitter her med mor og sønn klomse, og en haug med verktøy som prater, og ei lita jente ved siden av meg, tullet inn i teppe, og sluker den serien rått... [:D] Nydelig vær i dag, så jeg regner med vi skal være ute en del.
 
Gjør ikke så mye i dag..Har ryddet litt mens jentene ser på barne tv her også[:)]Dem har fri fra barnehagen i dag..Her regner d så vi får ikke vært så mye ute i dag desverre
 
hvis hun ikke har omgangssyken er d vel bare å la henne dra i bh i morgen[:)]er joo bare å se ann utover dagen.
jeg har akkurat levert minsten i bh selv, og skal reise på jobb nå..skal i møter i hele dag og være borte til i morgen[&o]men skal kose meg hele helgen sammen med gullet da!!!
ha en flott dag alle sammen!!!
 
Jeg sitter og venter på telefon fra legen..
Håper virkelig jeg kan få bli her hos dere altså..
 
Krysser fingre for deg Happy!! [;)]
 
Back
Topp