Jammen er det onsdag

liki

Glad i forumet
Hva gjør dere på da? Jeg må kjøre storeguttene på skolen for det er sånt vær. Så skal vi hjem å gjøre oss klar til barnehagen.
I dag må jeg bake brød igjen. Det er helt tomt i fryseren.
Ellers så er planen for dagen det samme som alltid. [:D]
Ser virkelig frem til helga. Da skal vi bare kose oss.
I kveld er det koneklubben på tv. Den må jeg ha med meg hver onsdag.

Her er Mina fortsatt veldig forkjøla og i natt kom feberen også[&o] Søren heller[:@] Er så kjipt å ringe praksisstedet igjen idag å si at jeg må være hjemme enda en dag[&:]

Så her blir det enda en innedag[:-]

Superberta: Kjipt med en kvalmen. Husker jeg hadde det slik da jeg gikk med Mina. God bedring. [:)]

God morgen!

Nå er alle barn utav huset - det er godt, gammaldags regnvær her i vest. Håper bare at de isete fortauene forsvinner fort - veiene er stort sett helt bare fra før. Vurderer allikevell å gå til jobb idag - ikke lange biten - om det da ikke regner alt for heftig[&:] Eller kanskje ta buss......

Har lite planer ellers - liker godt koneklubben jeg også[:)]

Hørtes ikke godt ut å være så kvalm hele tia, superberta - det er rett og slett grusomt. Håper det bedrer seg fort[:)]

God bedring til Mina, håper hun kommer seg slik at hun er klar for barnehagen i morgen[:)]

I dag har jeg planer om å fylle ut skjemaet til NAV om fødselspermisjon, og skjemaet som sjukehuset skal ha før fødselen. Og så skal jeg sende inn bestillingen på alt det jeg trenger for å lage invitasjoner og bordkort!! [:D][:D]

Også har jeg fått nytt Hageblad, så skal lese det og kose meg og vente på våren!! [:D][:D]

Man blir helt vanvittig sløv og daff av å skulle gjøre ingenting, det er helt utrolig... Gleder meg til jeg kan gjøre noe igjen, dette er jo bare sløvende.. [:-]

Jeg har vært i gruppetrening for bekkenet nå. På mandag innbilte jeg meg at jeg er bedre i bekkenet enn det jeg faktisk er, så jeg våget meg til å herje med Frida for første gang på nesten et år. Det var ikke så vondt der og da, men jeg ga meg likevel da jeg fikk gangvansker. Vel i går og i dag har det vært vondt, så treningen i dag gjorde enda vondere så det ble mest uttøying. Nå skal jeg bare hvile meg til Frida kommer hjem i håp om å bli bedre, ikke verre sånn som jeg har blitt til nå.

God formiddag.

Jeg har sovet lenge i dag, nettopp stått opp.

Marcus og sambo sto opp 6.30 i dag.

Marcus i bhg, sambo sover på sofaen og jeg har huepine.

Ingen planer i dag unntatt å tømme hengeren for ved, dra på Elkjøp med gammel vaskemaskin og tv.

God bdring te Mina.

God dagen[:D]

I dag har jeg fri[:D][:D] Sendte Amalie med sambo når han dro på jobb[;)] Godt å være litt alene hjemme. Så i dag har jeg syklet ei mil, tatt meg en laaang dusj, trillet på sofaen og foran dataen. Husarbeid vet jeg ikke va er i dag... Godt å ha en dag der man bare slapper av.

Tenkte jeg skulle dra å kjøpe meg nye ski i dag, men problemet er at det er ikke snø her. Har nesten ikke hatt snø her denne vinteren. Skulle liksom ikke orke å kjøpe ski hvis jeg ikke får bruk for de i år.. Men det kan jo plutselig komme snø.. Skal , skal ikke...

Ha en fin dag[:D]

ORIGINAL: millesmamma

God dagen[:D]

I dag har jeg fri[:D][:D] Sendte Amalie med sambo når han dro på jobb[;)] Godt å være litt alene hjemme. Så i dag har jeg syklet ei mil, tatt meg en laaang dusj, trillet på sofaen og foran dataen. Husarbeid vet jeg ikke va er i dag... Godt å ha en dag der man bare slapper av.

Tenkte jeg skulle dra å kjøpe meg nye ski i dag, men problemet er at det er ikke snø her. Har nesten ikke hatt snø her denne vinteren. Skulle liksom ikke orke å kjøpe ski hvis jeg ikke får bruk for de i år.. Men det kan jo plutselig komme snø.. Skal , skal ikke...

Ha en fin dag[:D]

Her er det masse snø! [:D][:D] Dere får ta dere en ski-ferie til Innlandet tenker jeg [:D]

I dag er det babysvømming som står på planen her. Ellers har jeg ikke gjort stort - er i dårlig form, og har vært det siden i går kveld - skikkelig kvalm, så jeg har holdt meg på sofan. Har vasket et par maskiner med klær, og lagd middagen nesten klar, så nå må lillebror få seg en cowboy-strekk før vi reiser opp og hiver oss i bassenget

Og snøen regner bort!
Jeg avlyste avtalen i dag i håp om å få sovet noe! MEEEN da vi kjørte til barnehagen og hadde problemer med å kjøre ned bakken, så kom vi på avtalen likevel! Jeg hadde ikke tatt med bleier eller noen ting, men vi skulle til ei venninne i barselgruppen så det ordnet seg!

Det var foreldrekaffi i barnehagen idag og Solveig var kjempestolt da Aslak kunne kle av seg og leke med henne! Så morsomt å se henne!

Nå er ungene sovnet og det er tid for tv/pc!

Back
Topp