Jammen er det bra typisk...

2gutter1nurk

Flørter med forumet
Jeg har vært helt ødelagt i helgen, etter min lille trilletur på fredag.

Lørdag og søndag måtte jeg ha krykker for å klare å bevege meg, og jeg har nesten ikke sovet i helgen, siden jeg ikke har klart å slappe av uten at det var intenst vond.

I går ringte jeg legen, siden jeg jo på ingen måte klarer å jobbe når bekkenet er slik, og fikk time til fastlegen i dag klokka to (første gang jeg er hos henne selv om vi har bodd her i halvannet år, merkelig at hun plutselig hadde tid alikevel:p)

I natt fikk jeg SOVE, for det var ikke vondt når jeg la meg.

I dag går jeg nesten normalt!

Det er jo SÅÅÅ deilig, men så var det den legetimen da, da kan jo hun tro at jeg lyver og bare vil sløve hjemme!

Jeg aner jo ikke hva slags menneske dette er heller, og kjenner jeg nesten tar til tårene her fordi jeg er redd hun ikke kommer til å tro at jeg plages fordi jeg nå ikke har så vondt.

Har jo ikke gjort en dritt i helga, sittet på rompa i godstolen min, som var eneste stedet jeg klarte å slappe av. Lagt sammen klær to ganger er det eneste jeg har gjort siden fredag liksom...

problemet er jo kanskje at smertene fort kan komme tilbake i morgen tidlig. vet jo aldri det for det kan jo ikke være sånn at du ikke kan gå en tur for da blir det avkobling i 2-3 dager.

satser på det er en lege som er grei og jordnær, så finner dere nok ut av det.
lykke til i allefall.

Nei, det er nettopp det. Jeg VET jo at dette er nettopp fordi jeg ikke har gjort noe hele helgen.

Jeg håper bare SÅ at dette er ei dame som skjønner meg,  som har vært bort i dette før.

Ikke minst, så håper jeg hun ikke er av dem som ser på meg, og tenker "du er for tung, det er kun der det ligger" og ikke sender meg videre til fysio osv....

Uff uff føler med deg!!
Avsluttet forrige svangerskap med en ****** bekkenløsning og har allerede begynt å plagdes med det... Forrige lege jeg hadde var helt gull og sendte meg til verdens fineste fysio, men nå har jeg byttet lege og jeg er redd hun skal se på meg som pysete og ikke ta meg på alvor *sukk*

Back
Topp