Jammen, daså...

Ane_Rikke

Glad i forumet
Damen bak kassa på Nille: "Du har jo gått med fotball i magen lenge nå syns jeg, hvor lenge har du igjen?"
Jeg: Jeg har termin i Augsut
Damen bak kassa på Nille: "Oj! Da er du jo kjempestor!"

Takk for den....

Damen bak kassa på cubus noen dager etter: "Hvor lenge har du igjen nå?"
Jeg: Ca 12 uker...
Cubusdamen: "Oj, da er du jo liten!"

Såh... Daså...

Hehe noen har virkelig ikke sosiale antenner.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er også lei sånne kommentarer.. Har begynt å svare tilbake med enten; "Hmh, merkelig at jeg har mage. Tru om jeg er gravid?!" eller "Jeg har ihvertfall en grunn til hvofor jeg har stor mage." Er så drittlei kommentaran at det halve kunne vært nok..
Greit jeg er større nå enn da jeg gikk med 1.mann, men må dem...

Vil helst høre at jeg er liten enn stor, så hun Cubus-damen kunne jeg tenkt meg å besøke :) Godt du ikke bare hører det ene, og mest sannsynlig så er du nok helt gjennomsnittlig i forhold til hvor langt du er på vei :)

Samme her en i familien sa til meg her om dagen: Du er mye større en ei jeg kjenner som er 1 mnd lengre en deg. En bekjent på butikken: Så liten du er denne gangen. Likte mye betre hun i butikken:) Er så utrolig irriterende når folk må komentere kor stor en er. Vet i alle fall hva jeg ikke skal si til en gravid kvinne når jeg selv ikke er gravid, Både det ene og det andre kan vere utrolig sårende.

Fikk høre av svigermor "Så underlig form på magen du har, alt er jo liksom der nede" ... Jo takk skal du ha.. Ja jeg vet at magen min sitter lavt du, og sliter mye med nedpress og hovenhet nedentil pga det.. Er liksom ikke noe jeg har valgt selv da..

Fikk høre av svigermor "Så underlig form på magen du har, alt er jo liksom der nede" ... Jo takk skal du ha.. Ja jeg vet at magen min sitter lavt du, og sliter mye med nedpress og hovenhet nedentil pga det.. Er liksom ikke noe jeg har valgt selv da..

Helt utrolig hva folk får seg til og si.

Får til stadighet høre hvor tjukk jeg er blitt, passer på å svare tilbake; rart det der du gitt! Men får også høre at den er liten, så det varierer veldig :P

Blir vel litt - øyet som ser dette. Får også kommentarer som går begge veier. Ser også at magen er forskjellig fra dag til dag

Jeg blir så satt ut av sånne kommentarer at jeg blir stående å stotre litt jeg. Eller, damen på cubus fikk i det minste et smil :p Damen på nille fikk vel bare et hakeslepp og noe mumling om at man blir fortere stor når det ikke er førstegangs svangerskap... Makan...

Back
Topp