James Bond?

Hvis du er over 16 så kan du i hvertfall se den:D Neida, men det kommer jo an på hva du tåler. Det er jo bare action film. Ikke akkurat Texas Chainsaw Masacre;):D

Jeg er litt oversensitiv for spenning i film :P Blir så fryktelig revet med og lever meg inn i alle karakterenes følelsesregister osv. Etter James Bond Spectre var jeg helt utslitt, haha. Pleier alltid å ha litt sånn følelse etter å ha sett skumle/triste/spennende filmer (derfor utsetter ikke jeg meg selv for det altfor ofte). Jeg var helt varm og skikkelig vondt i hodet da den var ferdig. Sikkert hatt skyhøy puls gjennom nesten hele filmen. Den har litt mange spenningstopper.

Skjønner at det er litt sært, men sånn er jeg :P

Det var ingen sarkasme i spørsmålet mitt, nei. Det er så mye fælt som skjer i verden ellers at jeg vil helst avstå fra å se skumle filmer eller filmer med voldelige scener nå.
Takk for fine svar, jenter! I morgen blir det kinobesøk da:happy

Ok, trodde kanskje det var noen som syns sånne her forum var teite eller noe ;) nett-troll er jo overalt, blir litt paranoid ;) sorry!!!

Fødselen med første startet 3 dager før termin mens jeg satt å så på skrekkfilm med mannen, var veldig skummelt! :D Men er nok tilfeldig :p

Back
Topp