Jakten på tegnene...

lenemor

Forumet er livet
Hadde sannsynligvis el 1. januar (masse el-slim på kvelden nyttårsaften), og passet på å "sove" lenge den morgenen... Etter det har jeg gått og lett etter graviditetstegn, og jeg holder på å bli sprø. Prøver jo å være realistisk og si at jeg sannsynligvis ikke vil lykkes så raskt etter pilleslutt, men håper allikevel. I går hadde jeg verdens verste (for ikke å overdrive[;)]) mageknip, og selv om knipen sitter under ribbena, og dermed ganske langt fra livmoren, velger jeg å tro at det er festesmerter...

Venter mensen i neste uke - vi får se hvordan det går... regner med at tanta kommer så...

hehe...kjenner igjen denne letinga etter tegn. Men tro meg, du leter mest i de første periodene....i allefall gjorde jeg det. Ettrhvert orker man ikke kjenne etter hele tiden!

Krysser fingrene for at du får noen skikkelige tegn om ikke lenge...forholdene ligger i allefall tilrette for det!

Lykke til!

M

Hei! Hadde el akkurat samme dag som deg, eller dagen før. Har overhodet ingen tegn for øyeblikket.. Å det er såååå kjipt. Har vært gravid en gang før for 3 år siden, men kan ikke huske om jeg hadde tegn eller ikke. Alle snakker om sååå øme bryster/brystvorter og kvalme og alt mulig. KJenner ingenting av dette jeg... Men sist ble jeg ikke kvalm før i uke 7 heller. Heldigvis. Var dårlig som et uvær til 3 mnd hadde gått. Vi får bare tenke at vi kan være gravide selv uten alle tegnene. Men det er vanskelig.. Er selv en evig "jakter" etter 6pp.

Til trine...
Synes det var et godt svar!!!! For når jeg tilfeldigvis har hatt litt ømme bryster så har tanta alltid komt!!!!

ja ikke sant hehe.... vi er sikkert så ulike på dette området... Man kan iallefall være gravid uten et eneste tegn... mange he rsom har blitt det.... så vi må nok bare veeeente... Off som tiden snegler avgårde[&:]

jepp, kjenner meg altfor godt igjen... Har gått slik i snart 4mnd nå, og kjent og kjent. [;)] Har vært bortimot sikker på at jeg måtte være gravid et par ganger også. Men nå har jeg funnet ut at jeg har usedvanlig mye mer pms enn jeg hadde før. Slitsomt! Men spennende er det ja!!!

Lykke til da lenemor! [:)]

uff... kunne vi ikke fått en type tegn for graviditet og en for pms og en for el og så videre?? Har forresten ingen tegn på graviditet nå, så nå synes jeg bare at tiden kan gå så jeg kan få mensen og begynne å prøve igjen....

Lykke til med prøvingen alle sammen... og husk at det er lov å ha det gøy mens man prøver også[;)]

Back
Topp