Jakten på den perfekte treningstightsen for gravide

SoonToBeMama

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøkrystallene2021❄️
Litt vanskelig å bli motivert til å dra på trening når man føler man blir kvalt i sine småe xs tights :smiley-ashamed004
Er straks 20 uker på vei med tvillinger og klarer ikke noe som strammer over magen.

Har noen funnet den perfekte treningstights for oss gravide? :smiley-angelic003

Denne er fantastisk! God plass over magen og kan brukes hele svangerskapet, god plass til magen. Vanlig i størrelsen. Veldig deilig i stoffet, stretchy og ikke stram. Jeg bruker mine nesten hver dag, fikk den anbefalt i termingruppen ☺️

Vedlegg

• E52DB2F7-88D8-440C-9BE0-1C62B6395BF5.png
    E52DB2F7-88D8-440C-9BE0-1C62B6395BF5.png
    87,5 KB · Visninger: 100
Denne er fantastisk! God plass over magen og kan brukes hele svangerskapet, god plass til magen. Vanlig i størrelsen. Veldig deilig i stoffet, stretchy og ikke stram. Jeg bruker mine nesten hver dag, fikk den anbefalt i termingruppen ☺️
Åhh fantastisk!!:D har sett på den på nett og lurt på hvordan den er! Helt supert og få tilbakemelding fra noen som har den! Er den og kjøpe i de fleste H&M eller må man kjøpe den på nett? Brukte du samme strl som før graviditeten i den?

Jeg bestilte den på nett ☺️ Er ikke imponert over utvalget fra mammakolleksjonene i fysiske HM-butikker. Så etter den både på lagunen og i sentrum uten hell. Jeg kjøpte samme størrelse jeg bruker til vanlig og den sitter som et skudd. Good plass til magen og kjennes helt fantastisk! Også sitter den fint på kroppen slik en tights skal gjøre. Og i motsetning til de fleste andre mamma-klær er den veldig fresh!

Jeg bestilte den på nett ☺️ Er ikke imponert over utvalget fra mammakolleksjonene i fysiske HM-butikker. Så etter den både på lagunen og i sentrum uten hell. Jeg kjøpte samme størrelse jeg bruker til vanlig og den sitter som et skudd. Good plass til magen og kjennes helt fantastisk! Også sitter den fint på kroppen slik en tights skal gjøre. Og i motsetning til de fleste andre mamma-klær er den veldig fresh!
Tusen takk for god hjelp! Da kjøper jeg denne på nett snart tenker jeg!:D:D

Stormberg sin er også god, og utrolig romslig på magen.

Spørs jo kanskje litt på hva slags trening, men jeg har prøvd den fra HM som nevnes over her, til løping og styrketrening. Den fungerte veldig bra!

Forsøkte før det en fra Røhnisch, da jeg var ca 20 uker. Den passet i alle fall ikke min kropp, og ble kun brukt en økt. Den var FOR stretchy, og jeg måtte heise den opp hele tiden, fordi den sakte men sikkert seig nedover. Muligens har jeg for smale hofter, men ubekvemt var det i alle fall.

HM sin til halve prisen var mye bedre!

Spørs jo kanskje litt på hva slags trening, men jeg har prøvd den fra HM som nevnes over her, til løping og styrketrening. Den fungerte veldig bra!

Forsøkte før det en fra Røhnisch, da jeg var ca 20 uker. Den passet i alle fall ikke min kropp, og ble kun brukt en økt. Den var FOR stretchy, og jeg måtte heise den opp hele tiden, fordi den sakte men sikkert seig nedover. Muligens har jeg for smale hofter, men ubekvemt var det i alle fall.

Herlig å høre for nå har jeg bestilt den!:D
Bare håper virkelig at jeg treffer med størrelsen nå.
Er styrketrening den skal brukes til!
Tusen takk for hjelp!:D

Gammel tråd, men svarer allikevel :joyful:

Helt enig ift Rønisch, den var elendig. Snakk om tights som siger, selv med ganske stor mage.

Jeg er veldig fornøyd med Aim’n sin gravidtights, den sitter godt. Er i uke 36 nå, og den sitter fortsatt fint over magen, dekker hele magen greit, og siger ikke.

Back
Topp