Jakten på den etterlengtede familien<3

Mammatil2ogGRAVID

Forelsket i forumet
Starter på nytt med dagbok her jeg.
Jeg er ei jente på 22 år. Har alt jeg kunne ønsket meg uten om vår etter lengtet spire. vi har vært forlovet i 1 år snart.. Vi har ventet på spiren i snart 2 år... har akkurat vært inne på dagkirurgisk og gjennomført en Lapraskopi.
 fortsetter snart ***
 
 Leenge siden jeg skrev her nå, har tatt sånn lapraskopi. ekkelt. men de gikk bra. 4 sting på mangen, såret i navlen er snart grodd. ser bra ut. å legen sa at han så ingen ting galt utnom syster. de hadde han punktert.. lurer litt på om de er derfor jeg har gul/ kvit utflod hele tiden siden operasjonen??:O
litt redd.. mn mn.. skal inn på kontroll i august... håper jeg er gravid til da!:D ska i allefall gjøre mitt beste...
i morgen skal jeg ha eksamen! kvir meg. akkurat ferdig med å skrive hjelpe arket nå. skjønner ikke helt hva jeg skal skrive. er helt oppbrukt... vil ha fri jeg, sammen med nurket vi ikke har fått!
 huff!!
venter spent på neste syklus nå, den er ventet 1 juni ca! å den bør ikke komme! jeg vil heller være gravid! gikk jo på trippel pergo nå i mai! det bør jo virke! jeg vil jeg vil! men får det ikke til! begynner nesten å tro at jeg ikke "kan" ha sex? gjør vi det feil? :( huff. nei dette er ikke bra damer!
 
**masse lykke til allesammen!!!**
 
Back
Topp