Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper egentlig at jeg slipper så mye ut i januar og februar, spesielt hvis det er kaldt. Ellers får vi vel bare kle oss så godt vi kanJeg har også lurt på dette.. Klarer meg med jakkene jeg har enn så lenge, men det kommer til å bli et problem etterhvert [emoji848] blir vel kanskje å stjele fra mannen her og, men han er også lang og jeg kort. Tror ikke jeg kommer til å føle meg så lekker klesmessig i januar/februar akkurat [emoji85] men sånn er det vel uansett når man nærmer seg slutten [emoji4]

Jeg har vokst ut av mine jakker, og snart også mannen sine jakker Vi er ganske like i størrelse, han er bare litt høyere/ større enn meg.
Fikk heldigvis en jakke fra ei venninne, som nok vil passe resten av svangerskapet. Men sliter med å finne turklær som passer, kan bli interessant å se hvordan det blir fremover [emoji28]
Samme her med turklær. Føler meg ganske ukul på fjellkafe i gravid-olabuksa mi![]()

Jeg må jo ut å lufte hunden 3 ganger daglig i all slags vær.
Og her på sør-vestlandet regner det oftest mer bortover enn nedoverForeløpig kan jeg bruke bergans selerbuksa mi, med glidelåsen oppe og seler som holder buksa på plass. Må bare passe på å ha lang nok jakke til å skjule trusa
![]()